Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kohtuutonta vaatia miestä

Vierailija
24.01.2013 |

- pyyhkimään omat jarrutusjälkensä vessapöntöstä heti samalla käynnillä

- vaihtamaan hänen vessakäynnillään tyhjenneen wc-paperirullan tilalle uusi (tyhjä hylsy roskiin)

- olemaan pissaamatta wc-istuinrenkaalle (siis sille suojarenkaalle, jolle istutaan) tai ainakin pyyhkimään itse oman pissansa siitä pois

- huuhtelemaan vedellä lavuaarista sylkäisemänsä hammastahnat, sylkilimat, partakarvat heti

- kääntämään omat sukkansa oikein päin ennen likapyykkikoriin laittamista

- viettämään sama tuntimäärä viikossa aktiivista aikaa (esim. luistelu, hiihtäminen, polkupyöräily, pelaaminen, lukeminen, puistossa käynti tai muu ulkoilu) lasten kanssa kuin käyttää omiin harrastuksiinsa viikossa (lenkkeily, kuntosali, hiihto)

- huolehtimaan että ruokapöydässä ruokaa/lisukesalaattia/leipää riittää ensisijaisesti lapsille (alle kouluikäisiä), ennen kuin itse lappaa kulhot tyhjiksi

Mies käy töissä, minä olen kotona vauvan vuoksi. Lapsia kolme.

Näistä asioista varovasti mainitseminen on nalkuttamista. Tai hän vaan systemaattisesti "unohtaa" tehdä ne, aina.

Jos joku tässä teistä, rakas av-raati, vaikuttaa kohtuuttomalta, voisitteko perustella minulle miksi.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen mies rohmuaa parhaat palat? Kyllähän minä tiedän että tampioita jotka eivät näe omaa napaansa pidemmälle, on olemassa, mutta on tuo aika uskomatonta.

Minä sanoisin sillä hetkellä kun on rohmuamassa ruokaa että top tykkänään tai löisin näpeille. Jos ei osaa käyttäytyä kuin aikuinen niin kohdellaan sitten lapsena.

Vierailija
42/42 |
25.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs mies jos ei luonnostaan toimi noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi