Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
salkkarit - miten käy OJ:n??
23.01.2013 |
Meneekö se nyt sitten Sebastianille? Milloin selviää että Ossihan oikeasti on se biologinen isä? Missä on juonipaljastuksia!!
Kommentit (5)
Kertokaa nyt onko se Ossi sittenkin oikee isä???
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jos Ossi onnistui DNA-näytteiden vaihdossa, hän on isä. Jos ei onnistunut, niin faija onkin Stuba... Tuskinpa tuollaista juonipaljastusta on tehty. :>
Alexanderilla sama sydäntauti, mihin kuoli, mikä kulki Ossilla suvussa. Eikös Ossi kanssa ollut sydämen takia leikkauksessa pienenä?
Alue: Aihe vapaa
Kertokaa nyt onko se Ossi sittenkin oikee isä???