Mitä tilaat hienossa ravintolassa ruokajuomaksi jos olet raskaana?
Kommentit (39)
pikkasen paremmassa ravintolassa ja kyllä mua melkein hävetti, kun tilasivat ruoan kanssa MAITOA! Oikeesti aikuiset ihmiset?
8cl punaviiniä (eli ihan puhtaasti maun vuoksi) ja vettä.
ja vettä (ei kuplia). En aperitiivia, enkä jälkiruokaviiniä, mutta ruokajuoman kyllä tilaan raskaana ollessakin, jos käyn ulkona syömässä. Annoksia kertyy varmaan hurjat 2/kk.
Raskaus ei tehnyt minusta kyvytöntä imbesilliä.
mutta senhän sä tiesitkin. Imbesillit haluavat itselleen imebesilli-lapsia?
edes pienistä ongelmista joita sikiö saa alkoholin käytöstä. Mikä siinä on, että viinasta ei voi luopua raskaana? Turvallista rajaa alkoholin käytölle raskaana ei ole.
TÄMÄ ON FAKTA, JOTA UUSIMMAT TUTKIMUSTULOKSET PUOLTAVAT, SANOOPA 60 VUOTTA SITTEN OPPINSA HANKKINUT LÄÄKÄRINNE MITÄ TAHANSA.
On sairasta altistaa sikiötä minkään vertaa riskeille oman viinanhimonsa ja esittämisensä takia.
Pervot.
Punaviiniä. Raskaus ei tehnyt minusta kyvytöntä imbesilliä.
Kun ei voi peukuttaa...
vettä tai alkoholitonta viiniä/olutta.
on vähän "parempaa" kuin pelkkä vesi.
tai joskus olen moukka ja tilaan kokiksen :)
alkottomana, vaikka se yhden lasin ehkä teoriassa voisikin juoda.
Vettä tai limsaa. Jos sattuu limsaa tekemään mieli, niin ei ole ravintolan hienoudella paljon väliä.
Tai Pellegrinon kivennäisvettä.
Noita kyllä juon muutenkin, oli ravintola hieno tai ei tai olin raskaana tai en. =D
12cl punaviiniä ja vettä. Mutta ei noissa hienoissa ravintoloissa (CD, Muru yms) ole tullut pyörittyä sen enempää raskaana kuin ei-raskaanakaan ollessa mitenkään erityisesti.
Askissa oli erikseen alkoholiton juomasuositus menulle. Se sisälsi erilaisia mehuja, alkoholitonta kuohuviinia jne. Oli erittäin hyvin ajateltu, että miten mikäkin juoma täydentää ateriakokonaisuutta. Loistavaa palvelua siis!
Jos ravintola ei suosittele mitään erityistä juomaa, tilaan alkoholittoman oluen, kivennäisvettä. Joskus ihan peruskuoharia 12 cl. Alkoholittomat viinit on kamalia.
pikkasen paremmassa ravintolassa ja kyllä mua melkein hävetti, kun tilasivat ruoan kanssa MAITOA! Oikeesti aikuiset ihmiset?