Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tilaat hienossa ravintolassa ruokajuomaksi jos olet raskaana?

Vierailija
23.01.2013 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vesi kuitenki hienompi vaihtoehto

Vierailija
22/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivennäisvettä tai fantaa. Jos en ole raskaana, tilaan aina punaviintä tai colaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aasialaisessa ravintolassa voisin tilata myös alkoholitonta olutta.

Vierailija
24/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi vesi kuitenki hienompi vaihtoehto

Raskaana tai ei.

Vettä tai jtn hyvää kivennäisvettä.

Vierailija
25/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin minä juon ruuan kanssa vettä.

Niin ja ilman kuplia, kiitos!

Vierailija
26/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanavettä. Mielestäni se on ehdottomasti paras ruokajuoma.

Vierailija
27/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy "hienoissa paikoissa" useasti, eli jos olisinkin juonut lasin kokonaan tyhjäksi, niitä annoksia olisi tullut korkeintaan kaksi kuussa.

..Sen sijaan kenkäongelma vähän häiritsi: Jalkani turposivat niin, että sain käydä muutamassakin tähtiravintolassa lenkkarit jalassa! Onneksi olivat mustat sentään, ja pöytäliinat kätkivät hyvin...

Vierailija
28/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ruoka sitä vaatii

Vierailija
29/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moukkamaista on tilata limpparia vaikka olisi kuinka hienossa ravintolassa? Eikös sitten ole moukkamaista olla tilaamatta jälkkäriä tai alkuruokaa?

En juo viinejä, joten tilaisin sen saman minkä aina, fantaa tai jaffaa.

Vierailija
30/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joisin kyllä vettä :) En pidä ruokajuomana viinejä yms. Ravintolassa viiniä ja kotona ruokajuomana maitoa, parhaat :)

Vierailija
31/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kivennäisvettä.

Vierailija
32/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun ruokia ei ole suunniteltu sopimaan yhteen cokiksen tai jaffan makuun, vaan veden tai viinin makuihin. "Hienoissa ravintoloissa" ateria on kokonaisuus ja ruokien maut on suunniteltu sopimaan tarkasti yhteen. Asiakas maksaa siitä. Siksi on rahan heittämistä hukkaan, jos "pilaa" ateriansa limpparilla. Oma valinta toki, mutta sen jälkeen on hassua jos esim. sama asiakas valittaa, ettei ruoka ollut hintansa arvoista. Eihän hän edes maistanut sitä!

Vierailija
33/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on käsiteltyä? Maksaa enemmän? Tulee pullossa?

Suomessa on niin hyvä vesi, että siitä saa olla ylpeä. Tavallinen vesi kunniaan!

Vierailija
34/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moukkamaista on tilata limpparia vaikka olisi kuinka hienossa ravintolassa? Eikös sitten ole moukkamaista olla tilaamatta jälkkäriä tai alkuruokaa?

En juo viinejä, joten tilaisin sen saman minkä aina, fantaa tai jaffaa.

Ruuat on suunniteltu juotavaksi viinin tai veden kanssa. Makea, ällö kola- appelsiini- tms. juoma kyllä pilaa koko aterian, jonka kokki on huolella suunnitellut ja valmistanut. Miksi mennä hienoon ravintolaan, jos makuelämys on tarkoitus pilata? Voisi saman tien mennä ABC:lle. Cokis hienossa ravintolassa on kuin laittaisi ketsuppia annoksen päälle.

Vierailija
35/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan joskus ilman raskauttakin puolikkaat kaadot alku- ja pääruuan yhteydessä, etenkin jos olen autolla ollut liikkeellä. Pari kertaa olen saanut viinistä maisteluannokset joka ruokalajin yhteydessä. Saa kokemuksen vaikka alkoholijuoman kokonaismäärä jää lasilliseen tuntien aikana. Janojuomana juon vettä, kesällä kuplilla, talvella ilman kuplia.

Vierailija
36/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coca Colaa ja vettä jos on Pepsipaikka, niin vain vettä. Olen itse ravintola-alalla ja tiedän, että "oikein" olisi tykätä viinistä, mutta olen tullut siihen tulokseen, että otan mitä itse haluan.

Vierailija
37/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coca Colaa ja vettä jos on Pepsipaikka, niin vain vettä. Olen itse ravintola-alalla ja tiedän, että "oikein" olisi tykätä viinistä, mutta olen tullut siihen tulokseen, että otan mitä itse haluan.

vain ABC:n kassana.

Vierailija
38/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno tai huono ravintola, ei koskaan limuja. En tosin usko että aikuiset niitä ruuan kanssa suostuvat juomaankaan.

Vierailija
39/39 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet "ravintola-alalla" vain ABC:n kassana.

joka juo aina colaa ruoan kanssa. Oli paikka mikä tahansa, hän otta colan. Hän on arvostettu ammatissaan ihan yleisestikin.

Itsekin olen ravintola-alalla ja ihmettelen teitä jotka snobbailette sillä että juotte viiniä ruoan kanssa. Se on vain viiniä. Kaikki ihmiset eivät pidä viinistä. Ymmärtäkää se.

Jopa oman työpaikkani sommelier ymmärtää ettei se mitä joku juo ruokajuomakseen, tee ihmisestä parempaa tai huonompaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan