Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vuorotyöläiset, menisittekö tässä tapauksessa yövuoroon?

Vierailija
22.01.2013 |

Teen 3-vuorotyötä ja huomenna mulla olisi yövuoro.

Nyt sitten pojalla 6v alkoi oksennustauti.

Olenko mielestänne lintsari, jos ilmoitan että en lapsen sairauden takia mene huomenna yövuoroon?

En kuitenkaan yövuoron jälkeen pystisi nukkumaan ollenkaan, kun kotona oksenteleva lapsi.

Mies tietenkin huomisen yön kotona, joten periaatteessa en kait töistä voisi poissa olla.

Eli jos menen töihin, hoidan koko huomisen päivän sairasta lasta, menen yöksi töihin ja töistä taas hoitamaan oksentelevaa lasta.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla onkin yövuoro aamu kymmeneen asti ja mies lähtee töihin 5.30. Eli hoitajaa tarvisi tuon välin ja sitä en sairaalle lapselle välttämättä saisi.

Vierailija
22/24 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat vanhemmat ei voi olla kotona. Työnantaja kysyy miksei miehesi hoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työvuoro YO-sairaalan etupäivystyksessä kestää 24 tuntia ja useinmiten koko työaikana ei saa silmiään ummistaa. Ja sen jälkeen menen kotiin hoitamaan lapsiani.

Miten hemmetissä lääkärit voivat valvoa vuorokausikaupalla, mutta hoitsulle yks 8 tuntiakin on liikaa??!!!

Vierailija
24/24 |
23.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivänä. Luultavasti nukkuu huomisen. Ainoa inhotus on, että jos olet hoitaja, niin sitten muutama muukin oksentaa kohta.

Meillä lapsi sairasti oksennustauti viikon. Ensin pari päivää kotona, ja sen jälkeen sairaalassa loppuviikon.