Kerro meille jostakin kivasta mitä sulla on kotona "sisustuksessa"?
Mä olen muuttanut ja katselen nyt tätä aikaansaannosta ja mietin et onks tää nyt sillai kiva kun tää nyt vain voi olla näillä tavaroilla.
Ulos näyttää ihan kivalta. Voi olla, että mulla on liikaa tavaraa.
Mitä kivaa sulla on kämpässä?
Kommentit (28)
tänään aamulla siinä Iltalehden artikkelissa niistä huumeista. Mutta ei mulla mitään sellaista huumetelttaa täällä kyllä ole kun kuvassa. Mut oli pakko tallentaa se kuva. Katsokaa. Siinä joku sänky vieressä ja pieni kolmiopöytä ja valtava teltta sisätiloissa ja teltassa joku valaistus. Teltta näyttää mustalta. Siinäpä vasta sisustus. Makkariko? Yksiökö - joku 20 neliöö?
Kuka sanoi, ettei meillä tilaa olisi?
Meillä on mummon vanha trukki olohuoneessa. Musta on ihanaa sellainen post-industrialistinen touch!
En kyllä ihan heti osaa hahmottaa olkkarin kalusteeksi, eikös se vie paljon tilaa?Kyllä nyt yhden trukin aina mahtua pitää, ellei muuten niin sillain jänskästi kulmittain.
Miten ootte saaneet sen sisään? Onko ajettu jo rakennusvaiheessa?
Tai no, se alkaa olla vähän passé... Mutta meidän koti on kunnostettu ihan aitoon mummon vanhaan konepajaan.
Oletko kuullut trendikkäästä loft-asumisesta?
Kuka sanoi, ettei meillä tilaa olisi?
Meillä on mummon vanha trukki olohuoneessa. Musta on ihanaa sellainen post-industrialistinen touch!
En kyllä ihan heti osaa hahmottaa olkkarin kalusteeksi, eikös se vie paljon tilaa?Kyllä nyt yhden trukin aina mahtua pitää, ellei muuten niin sillain jänskästi kulmittain.
Miten ootte saaneet sen sisään? Onko ajettu jo rakennusvaiheessa?
Tai no, se alkaa olla vähän passé... Mutta meidän koti on kunnostettu ihan aitoon mummon vanhaan konepajaan.
Vaikuttaa tosi kivalta
Meillä on mummon vanha trukki olohuoneessa. on ihanaa sellainen post-industrialistinen touch!
Mulla on kaksi poikaa, ja olen tehnyt kaksi taulua, missä on kuva musta ja mun masusta,en ole alasti kuvissa, joka kuukaus on otettu,mustavalkoisena. Joidenkin mielestä liian henkilökohtainen, mun mielestä tosi nättejä :)
Meillä on mummon vanha trukki olohuoneessa. on ihanaa sellainen post-industrialistinen touch!
sulla. En voisi kuvitellakaan että meidän mummo olisi trukilla ajellut, pappa varmasti olisi osannutkin.
sulla. En voisi kuvitellakaan että meidän mummo olisi trukilla ajellut, pappa varmasti olisi osannutkin.
En nyt äkkiseltään keksi yhtäkään syytä, miksi mummo ei olisi osannut trukilla ajella ihan siinä missä (käytännöstä vieraantunut DI-)pappanikin.
http://yle.fi/vintti/ohjelmat.yle.fi/muuttohaukantie/tummaa_tunnelmaa_m…