Suutelin tänään työkaveria :)
Kommentit (54)
Mutta on mun pomo! :-) Ihanaa olla töissä!
pussannut lähes kaikki sekä mies- että naispuoliset työkaverini ja pomoni tasapuolisuuden nimissä lävitse. On maan tapa
Pikkujouluista asti on jatkunut pieni peli ja nyt päätin, että en enää jaksa miettiä, oisko kivaa vai ei.
ap
mies ei ollut edes huomannut mun meiliä...Tuli ihan oma-aloitteisesti.
ap
Muualla työkaverin sormet on ehtineet kyllä käydä, mutta ei kuulkaa perseessä. Eikä vaikuta moisesta olevan kiinnostunutkaan. Sopii mulle paremmin kuin hyvin. Mukavat pari viikkoa olleet. Välillä vaan pussataan pikaisesti töissä, välillä tavataan työkaverin luona...
ap
Melkein 3kk mennyt jo... Aina vaan tuntuu kivalta pussailla. Ja tehdä muutakin.
Ap
Mitä mieltä oma miehesi on siitä että tykkäät pussailla työkaverin kanssa?
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 21:11"]
Melkein 3kk mennyt jo... Aina vaan tuntuu kivalta pussailla. Ja tehdä muutakin.
Ap
[/quote]
mikään ei ole parempi konsti, kuin testata kokouksessa kuka tiimin naisista on persehuora.
Sormi kesken kokouksen perseeseen kertoo persehuoruudesta. Thats It. Loput hoidetaan siivouskomerossa tai vessassa. Parrua peppuun vaan, vaikkei haluisikaan. Onhan se ihanaa, kun lauman alfa ottaa takaapäin ja tuntee itsensä halutuksi.
- Alfainssi
Kyllä suosittelen muillekin.
ap
ettei tarvi enää töissä huomiohuorata.
Kyllä suosittelen muillekin.
ap
ettei tarvi enää töissä huomiohuorata.
Eikä me haeta sille huomiota....
on pitänyt sormea mun peppureijässä kokouksen aikana. Apua!
Nimim. työkaveriin salaihastunut jo pidempään
Mä en tykkää sormesta pepussa :D Eikä me olla tehty muuta kuin suudeltu ja vähän vaatteiden päältä silitelty.
ap
Mä en tykkää sormesta pepussa :D Eikä me olla tehty muuta kuin suudeltu ja vähän vaatteiden päältä silitelty.
ap
Jos et tykkää niin voit huutaa kesken kokouksen että iik sormi pois pyllynreijästäni! Tai sitten voi olla kiltisti ja ottaa sormen pyllynreikääsi ja kuunnella mitä kokouksessa puhutaan.
Se on suhteen loppu, jos huudat kesken kokouksen että sormi pois ryppysestäni!
ap
ap
Jos et tykkää niin voit huutaa kesken kokouksen että iik sormi pois pyllynreijästäni! Tai sitten voi olla kiltisti ja ottaa sormen pyllynreikääsi ja kuunnella mitä kokouksessa puhutaan.
Se on suhteen loppu, jos huudat kesken kokouksen että sormi pois ryppysestäni!
En oikein usko, että mies haluais tunkea sormea mun pyllyyn :D Eikä meillä ole sellaisia kokouksia, jolloin se olis edes mahdollista. Iso duunipaikka, ollaan eri tiimeissä. Eikä roikuta toisissamme kiinni näkyvästi.
ap
Kyllä kohta pitää päästä jo lounaalle ;)
ap