Suutelin tänään työkaveria :)
Kommentit (54)
Nimim. työkaveriin salaihastunut jo pidempään
Mä en tykkää sormesta pepussa :D Eikä me olla tehty muuta kuin suudeltu ja vähän vaatteiden päältä silitelty.
ap
Jos et tykkää niin voit huutaa kesken kokouksen että iik sormi pois pyllynreijästäni! Tai sitten voi olla kiltisti ja ottaa sormen pyllynreikääsi ja kuunnella mitä kokouksessa puhutaan.
Se on suhteen loppu, jos huudat kesken kokouksen että sormi pois ryppysestäni!En oikein usko, että mies haluais tunkea sormea mun pyllyyn :D Eikä meillä ole sellaisia kokouksia, jolloin se olis edes mahdollista. Iso duunipaikka, ollaan eri tiimeissä. Eikä roikuta toisissamme kiinni näkyvästi.
ap
Nimim. työkaveriin salaihastunut jo pidempään
Mä en tykkää sormesta pepussa :D Eikä me olla tehty muuta kuin suudeltu ja vähän vaatteiden päältä silitelty.
ap
Jos et tykkää niin voit huutaa kesken kokouksen että iik sormi pois pyllynreijästäni! Tai sitten voi olla kiltisti ja ottaa sormen pyllynreikääsi ja kuunnella mitä kokouksessa puhutaan.
Se on suhteen loppu, jos huudat kesken kokouksen että sormi pois ryppysestäni!En oikein usko, että mies haluais tunkea sormea mun pyllyyn :D Eikä meillä ole sellaisia kokouksia, jolloin se olis edes mahdollista. Iso duunipaikka, ollaan eri tiimeissä. Eikä roikuta toisissamme kiinni näkyvästi.
ap
Mun pyllyyn ei kukaan laita mitään. Eikä meillä ole kokouksia.
ap
Ollaan kyllä molemmat vapaita ja nyt ollan kuukauden verran kyllä pussailtu muualla.
Kivaa oli! Ei olla silti vielä niin pitkällä että pussattaisi julkisesti.
Mun pyllyyn ei kukaan laita mitään. Eikä meillä ole kokouksia.
ap
Entä ehkä sinä voisit laittaa sormesi ihanan työkaverisi pyllyyn kokouksen aikana?
Miksi ihmeessä ette järjestä kokouksia useammin???
Eilen tehtiin vähän muutakin kivaa:)
Eilen tehtiin vähän muutakin kivaa:)
Työkaverin kanssa muutkin jutut on kivoja, varsinkin jos molemmat on varattuja. :)
Tää ei ole mikään suuri rakkaustarina, puhdasta himoa...
ap
uskomattoman kiihoittava tapahtuma!
Etenkin, kun ihastus kutsuvasti koukistaa etu- tai keskisormeaan suolessani.
Ihan märäksi valahdin.
Haluaako joku tietää, miten tässä kävi?
Mela mekkoon vaan niin tuntuu vieläkin paremmalta.
En oo.
ap