Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-vuotiaan 'änkytys'

Vierailija
21.01.2013 |

2-vuotias poikani alkoi änkyttämään viikonlopun aikana. Osaa sanoa hienosti 3-4 sanan lauseita. Suuri sanavarasto,nopea oppimaan uusia sanoja.



Tämä änkytys tuli ihan puun takaa, esim. '' äi-äi-äiti tule tänne'' Ensimmäinen sana takkuilee,mutta loput tulevat normaalisti perästä. Onko tämä jokin normaali vaihe? Vai syytä huolestua?



Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kiinnitä asiaan mitään huomiota. Anna aikaa tuottaa sanat omassa tahdissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi