Lue keskustelun säännöt.
2-vuotiaan 'änkytys'
21.01.2013 |
2-vuotias poikani alkoi änkyttämään viikonlopun aikana. Osaa sanoa hienosti 3-4 sanan lauseita. Suuri sanavarasto,nopea oppimaan uusia sanoja.
Tämä änkytys tuli ihan puun takaa, esim. '' äi-äi-äiti tule tänne'' Ensimmäinen sana takkuilee,mutta loput tulevat normaalisti perästä. Onko tämä jokin normaali vaihe? Vai syytä huolestua?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Älä kiinnitä asiaan mitään huomiota. Anna aikaa tuottaa sanat omassa tahdissa