Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palsta on pilalla alle kolmekymppisten pentujen kanssa

Vierailija
21.01.2013 |

Olen aina pitänyt tätä aikusiten naisten palstana, mutta viime aikoina minulle on selvinnyt, että täällä pyörii kaikenlaisia parikymppisiä pentuja, joiden elämä ja ajattelu on vielä ihan lapsen tasolla (jos et usko, katso vaikka kaikkia säälittäviä pelaamisen puolustelijoita).



Voi kun tänne saisi ikärajat, keskustelun taso nousisi välittömästi.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Provohan tämä oli, ap halusi vain nähdä kuinka helposti ihmiset tähän lankeaa. Se on merkki kypsyydestä.

En usko, että provoilu on missään maailmassa merkki kypsyydestä...

Ja ehkä kannattaisi lukea koko teksti, ennen kuin kommentoi...... Pointtihan tuossa oli, ettei ap ole ilmeisesti tietoinen että kypsiä nuorempiakin ihmisiä voi oikeasti olla olemassa. Ja se viimeinen lause todella oli ymmärrettävästi sarkastinen.

Vierailija
22/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. Provohan tämä oli, ap halusi vain nähdä kuinka helposti ihmiset tähän lankeaa. Se on merkki kypsyydestä.

En usko, että provoilu on missään maailmassa merkki kypsyydestä...

Etkö kenties ymmärrä sarkasmia?

Normaalisti kyllä ymmärrän silloinkin kun moni muu ei ymmärrä, taitaa olla nukkumaanmenoaika :D

P.S. Kyllä mä nyt ymmärrän, en tiedä mikä tyhmyyskohtaus muhun iski

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen vaihtoehto on, että se toinen kahdesta loputtomasta luonnonvarasta on lisääntymään päin.

Vierailija
24/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka tunkevat kasvatus-, sosiaali- ja tiesmitäpsykaansa joka paikkaan.



Sitten kun asiat ei ihan mene oman mielen mukaan, niin VALITETAAN. Päiväkodin tädille, johtajalle, kaupunkin päivähoitovastaavalle, päivähoidosta vastaavalle kaupunginjohtajalle, opelle, rehtorille, koulun johtokunnalle ja niin edelleen kaikki mahdolliset valitusportaat läpi EU-ihmisoikeustuomioistuimeen saakka, tehdään nettiaddressi ja paljastus iltapäivälehdille, Länäriin ja Seiskaan.

Vierailija
25/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vanheneminen varmasti joskus ottaa koville.

On ihan ok, että purat sitä stressiäsi lähestyvistä eläkepäivistäsi.



t. 21v

Vierailija
26/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tuottaa pettymys, mutta normaalisti tunnistan kyllä sarkasmin ja normaalisti se olen minä joka kommentoi jollekulle "onko sarkasmi tuttu käsite?" :D



Mutta kukaan ei näköjään ole täydellinen, en näköjään edes minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jotkut kirjoitukset ovat niin typeriä, että olen ihmetellyt, kuinka tyhmiä ihmiset voivatkaan olla, mutta kenties jutut ovatkin olleet jonkun nuoren kirjoituksia.



Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että vuodet ja elämänkokemus tekee ihmisestä fiksumman. Olin itsekin aika nolo joskus teininä.

Vierailija
28/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jotkut kirjoitukset ovat niin typeriä, että olen ihmetellyt, kuinka tyhmiä ihmiset voivatkaan olla, mutta kenties jutut ovatkin olleet jonkun nuoren kirjoituksia.

Ei siinä ole mitään ihmeellistä, että vuodet ja elämänkokemus tekee ihmisestä fiksumman. Olin itsekin aika nolo joskus teininä.

...mutta alle 30-vuotias ei ole yhtä kuin teini.

Ja lisäksi väitän edelleen, että aloittaja on se videopelihullu, joka nyt vaan päätti tuoda agendansa vähän eri muodossa esiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa jopa kirja: "Tervetuloa aikuinen nainen". On olemassa kirja myös 40+ keski-ikäisille naisille: "Nainen keskellä elämää".

Vierailija
30/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä miehen kirjoittama tai olen selvännäkijä.

Olen aina pitänyt tätä aikusiten naisten palstana, mutta viime aikoina minulle on selvinnyt, että täällä pyörii kaikenlaisia parikymppisiä pentuja, joiden elämä ja ajattelu on vielä ihan lapsen tasolla (jos et usko, katso vaikka kaikkia säälittäviä pelaamisen puolustelijoita).

Voi kun tänne saisi ikärajat, keskustelun taso nousisi välittömästi.

Ensinnäkin ap kirjoitti "palsta on pilalla", se viittaa siihen että palsta on tuttu paikka ja ap on "palstalainen". Toki täällä miehiäkin käy, mutta uskoakseni aika vähän. Lisäksi laasaslaiset sun muut ei välttämättä ole "parikymppisiä pentuja".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[. Esim. IS:n Iholla-uutisessa joku totesi ettei "pikkupimut" kiinnosta. Sanavalinnat kertovat paljon. Varmaan nämä muut vastaavat havainnot saivat mut ajattelemaan, että ap tarkoittaa nimenomaan naisia. Plus että tämä nyt tunnetusti on aika naisvaltainen palsta, plus että ap sanoi ajatelleensa tämän olleen ennen "aikuisten naisten" palsta. Ei siis pentunaisten.

Loppujen lopuksi tosiaan aloittaja kyllä lienee se videopelihullu.

Ja joo, toi "pikkupimuista lähinnä huvituin". Itse aikoinaan melkein Erikan tyylisen lapsuuden kokeneena noi kommentit, (kun olin nuori aikuinen), eivät huomiotta jääneet. Niitä tosin tuli molemmilta sukupuolilta. Nyt itse keski-ikäisenä onkin tapana näpyttää jos todistan samaa. Joskus ne kuuntelevat minua paremmin, joskus ei.

Olet oikeassa on varmaan se videopelihullu.

Mut mielenkiintoista vaan yleisesti, miten eri lailla eri lukijat tulkitsevat. Nimittäin just tosta "ennen oli aikuisten naisten palsta" ajattelin ap:n tarkoittavan "ja nyt tällä on yhä enemmän nuoria miehiä". Ja siis kun itsekin ajattelen noin, ennen av oli naisten palsta mutta nykyisin koko kansan palsta :)

Vierailija
32/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on Vauva-lehden palsta. Täällä kirjoittajat ovat keskimäärin 26-vuotiaita ja vain korkeintaan 1,5-vuotiaiden vanhemmat voivat tänne kirjoittaa. Joten painu Meidän Perheen foorumille kirjoittelemaan lasten pelaamisesta kypsemmässä seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuminen säälittäviksi se vasta säälittävää onkin.

Vierailija
34/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettisivunhan nimi oli Vauva.fi. Luulin tänne saavan tulla kuka tahansa, jolla on vauva. Iästä viis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti suurin osa näistä Laasasen kannattajista on naimattomia, lapsettomia miehiä, jotka etsivät naista. Miksi IHMEESSÄ he sitten tulevat jankkaamaan omaa kurjuuttaan vauvapalstalle, jossa oletettavasti suurin osa naisista on jo parisuhteessa ja perheellinen? Sitten kun yrität antaa heille jo pariutuneena vinkkejä, että mitä kannattaisi tehdä, niin ei kelpaa. Menisivät sellaiselle palstalle, jossa pyörii sinkkunaisia.



Sinänsä muuten aivan sama minkäikäisiä täällä käy. Kannattaa vain muistaa tämän palstan viitekehys. Jos on nuori äiti, niin kuuluu tälle palstalle. Jos on laasaslainen, niin kannattaa kokeilla jotain muuta palstaa.

Vierailija
36/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina pitänyt tätä aikusiten naisten palstana, mutta viime aikoina minulle on selvinnyt, että täällä pyörii kaikenlaisia parikymppisiä pentuja, joiden elämä ja ajattelu on vielä ihan lapsen tasolla (jos et usko, katso vaikka kaikkia säälittäviä pelaamisen puolustelijoita).

Voi kun tänne saisi ikärajat, keskustelun taso nousisi välittömästi.


kun minä olen niiiiin kypsä aikuinen, toisin kuin te!

Vierailija
37/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap osaa lukea vai onko muuten vaan vammainen? Tämä on Vauva-lehden palsta. Täällä kirjoittajat ovat keskimäärin 26-vuotiaita ja vain korkeintaan 1,5-vuotiaiden vanhemmat voivat tänne kirjoittaa. Joten painu Meidän Perheen foorumille kirjoittelemaan lasten pelaamisesta kypsemmässä seurassa.

Peace.

t. Ohis

Vierailija
38/38 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite oon 19.v lapseton opiskelija ja oon ollu tähän palstaan pahasti koukussa jo varmaan vuoden.

Tää on eka kerta kun kommentoin, itseasiassa olen aina vaan seurannut keskusteluja ja miettiny miten hulluja ja idiootteja voi jotkut aikuisetkin ihmiset olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme