Seuraavaksi äänestän perussuomalaisia!
Olen siis suomalainen 35 vuotias nainen, jonka mielestä kehitysapua ei pidä enää jakaa, eikä maahan ottaa enää yhtään maahanmuuttajaa,ainakaan ennen kuin suomi on itse jaloillaan.
Meillä EI OLE työvoimapulaa.
Meillä on täällä jo tarpeeksi porukkaa.
Koko eurooppa on rappeutumassa,suomi mukaanlukien.
Meidän on pelastettava itsemme ennenkuin voimme pelastaa muita.
Tällä hetkellä omat vanhuksemme ja nuoremme voivat huonosti sen takia että rahaa syydetään ulkomaille JATKUVASTI!
Suomalaiset ovat kovia tekemään töitä,( siis verrattuna moniin muihin kansallisuuksiin.)
Ja kehitysapua voi mielestäni sen jälkeen alkaa taas jakamaan kun esim afrikan miehet lupaavat kohdella naisiaan eri tavalla ja tehdä töitä.
Oikeastaan,lupaus ei riitä. Vaan muutoksen on oikeasti tapahduttava.
Kommentit (26)
Olin pudota eilenillalla jakkaralta katsoessani TV uutisia, jossa Perussuomalaiset esittelivät talousohjelmaa.
Lääkkeet olivat lähes samat kuin Lipposella ja Aholla 1990-luvulla.
- työttömyysturvaa on leikattava (mistä)
- työn pakkovastaanotto (koulutuksen aliarviointi)
- elintarvikkeiden alv:korotus (koskee köyhiä)
- kouluihin lukukausimaksut
- lääkkeiden tuen vähentäminen
- jne.
Näillä toimilla aijotaan saada valtion kassaan 3 miljardin korjaus.
1990-luvulla tälläisellä talouspolitiikalla oli karmeat seuraukset, josta kärsitään edelleenkin pitkäaikaistyöttömien ongelman muodossa.
Perussuomalaiset ovat nyt ajamassa oikealta ohi Kokoomuksen ja eurodemareiden.
Uskottavuus rapisee.
Toki tälläisellekkin politiikalle on varsinkin yrittäjien keskuudessa paljon asennetta, mutta onko se kansantaloudellisesti viisasta on eriasia.
Minusta ei ole.
Tuollaisilla ohjelmilla enemmänkin edistetään kansan kahtiajakoa ja tuloerojen voimakasta kasvua.
Köyhät kyykyyn sanoo nyt Persupuolue.
http://hemmokoskiniemi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/130599-perussuomalaisil…
valtion kassaan kun Suomen teollisuus elpyy ja vienti alkaa vetää. Siinäpä se avain. Kehitysavun poistamisella tai korkeakoulumaksuilla ei Suomea pelasteta. Nämä ehdotukset kyllä kertovat jotain persujen ajatusmaailmasta.
Eli kyllä kaikki suomalaiset ovat kovia tekemään töitä, KOSKA kaikki sinun tuntemasi suomalaiset ovat sellaisia. Mutta maahanmuuttajat, niissä sitä on jos jonkinlaista mätämunaa VAIKKA kaikki sinun tuntemasi ovatkin ahkeria ja kunnollisia. Koska, no, näinhän se nyt vain on.
Kyllä ainakin JOKAINEN kenet minä tunnen,on ahkera tekemään töitä.
Oli sitten diplomi-insinööri TAI bussikuski tai kaupan kassa.En tunne YHTÄKÄÄN sossun ELÄTTIÄ.
Myöskin ulkomaalaiset ystäväni,joita minulla on monia, tekevät TÖITÄ.Ja nämä ulkomaalaiset ovat myös sitä mieltä ettei suomi saa muuttua.
Ja ettei tänne saa tulla kukaan lorvimaan ja oleilemaan sosiaalituilla vaan yhteiskuntaan pitää integroitua kunnolla ja oppia kieli ja tavat.Kiitos.
aP.
Oikeasti, täälläkin ihmiset tekisivät niitä töitä jos niitä olisi! Ja jos niistä saisi palkkaa millä pärjää!
Mutta eih, rikkaat kermaperseet täällä kiukkuaa, että suomalaiset ovat laiskoja paskoja.
ja riidanhaluista porukkaa etten voi uskoa silmiäni :D
Naurattaa oikein.
Ihan sama mistä aloituksen tekee niin joku ääliö tulee änkyttämään vastalauseita, vaikka vain siksi että itsellään on ollut huono päivä.
Ja tuossahan kirjoitin että ulkomaalaiset ystäväni kyllä tekevät töitä.
Tunnen myös monia ulkomaalaisia jotka EIVÄT ole ystäviäni, ja elävät täysin tuilla.
Mä olen töissä sellaisella alalla jossa tapaan hyvin paljon maahanmuuttajia.
En tiedä kannattaako tätä suomea sittenkään pitää suomalaisilla, kun te suomalaiset äidit vaikutatte ihan kusipäisiltä :D
Mun aloituksessahan oli lähinnä kyse siitä ettei meillä ole rahaa maksaa sosiaalitukia sun muita enää enempää..eli maamme kuivuu vähitellen kokoon.
Ja vielä jos maahanmuuttajat eivät opi kieltä tai integroidu kunnolla.
Joudumme vielä kustantamaan heidän elämänsä koko loppuelämän ajan, vain koska he eivät halua asua kotimaassaan.
Rasisti mä en todellakaan ole. Tänne sais tulla kuka vaan, jos meillä olis rahaa maksaa se,kaatumatta.
aP
Ilman maahanmuuttajien "APUA"