Kun olet 50, onko kaikki lapsesi kerenneet täyttää 18?
Meillä esikoinen täyttää tänä vuonna, joten ikää 48v.
Kuopus parin vuoden päästä ja olemme juuri silloin 50v.
Ihanaa kun on sitten kaikki lapset kasvatettu täysi-ikäisiksi ja saa alkaa nauttimaan omasta ajasta! :)
Kommentit (220)
Tietty! Koska lapset tehtiin ennen 30 vuotta. Olen 46 ja vanhin 21 v, ja nuorin 18.
Opinnot tiukasti ajallaan. työpaikka ja sitten pari lasta, jos luoja suo.En ole ikinä ollut kotiäiti ja aina töissä ja lisäoppinnot ohessa ja urheiluharrastukset.
Elät ikävää vanhuutta, kun kavereiden lapset ovat isoja. Kaupunginteatteri kutsuu... ja juoksukoulu kutsuu. Ja kaverit viettää vaelluslomia Thaimaassa ja sulla ne "kersat". Et pääse mukaan eikä kukaan haluaa kuulla 45-vuotiaana pikkulapsivaiheesta mitään. Älä puhukaan pikkulapsista yli 40-vuotialle. Hyi olkoon.
Mun lapsukaiset ovat 29 ja 30 kun kun 50v juhlia vietetään. No, onneksi tuohon on vielä 20 vuotta. :)
Nuorin täyttää 18 ennen kuin täytän itse 45.
lapseni on nyt 9v. ja minä 29v. eli olen 40v. kun lapseni on 18v.
Juuri ja juuri, nuorin täyttää 18 kaksi kuukautta ennen kuin minä täytän 50.
Vanhin 23v, toinen 22v, kolmas 19v ja kuopus 16v. Eli ei ehdi kaikki siihen mennessä täysi-ikäisiksi.
N43
Kyllä ovat. Kun esikoinen täyttää 18, täytän 40 ja kun kuopus täysi-ikäistyy, täytän 44.
=)
Kun olen 50, on nuorimmaiseni 3 vuotta vanha
esikoinen on silloin 16 v ja kuopus 13 v.
Ellei sitten miehen kanssa toivota iltatähteä vaikka kymmenen vuoden päästä.
Oma mummoni oli 37-vuotias kun synnyin.
Esikoinen on silloin 17 ja kuopus 15.
Ap, toisaalta minä olen saanut nauttia siitä omasta ajasta ja menemisestä silloin nuorempana. Kun oli vielä nuori, nätti ja jaksava. Ei paha ratkaisu sekään.
Olen 38 kun vauvani ovat jo täysi ikäisiä
Neljä vanhinta kyllä, ovat silloin 32, 30 ,29 ja 24 iltatähden ollessa 18 olen 52 :)
ja toista lasta kuumeilen. Joten ei, eivät ole 18 kun minä olen 50 v. Mutta ei haittaa. Olen elänyt villit vuodet 15-35 v. Matkustellut, bilettänyt ja ollut kaikin puolin huoleton. Nyt on ihanaa elää pikkulapsiarkea. Toivottavasti terveys riittää kuuskymppisenä, kun taas enemmän omaa aikaa.
kuopuksesta puhumattakaan. Ei mulla ole mikään hinku 'omaan' elämään, tää on mun elämää. Kaveripiirissä ne ketkä teki lapset nuorina oli koko lasten lapsuus/nuoruus kituuttamista ja velkaa on edelleen vaikka lapset kasvatettu aikuisiksi, eikä rahaa tehdä koskaan mitään. Me hankittiin koulutus, työpaikka, talo ja sitten vasta lapset. Meillä on velat maksettu, reissataan nyt sitten lasten kanssa.
Ei. Meillä eletään pahinta murrosikää x 2. (: