Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole syönyt purkkivitamiineja, tulee varmaan vammainen lapsi=/

Vierailija
28.11.2012 |

Pelottaa tuleva rakenneultra kun en ole syönyt ravintolisiä, ja olen muutenkin syönyt vähän huonoati vaikka olen yrittänyt joka päivä jotain hedelmiä/marjoja/kasviksia syödä....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa neuvottu? On teillä Turussa oudot neuvolat..tietenkään homomiehet ei lisäänny,jos se Lars-Johan lasta odottaa!

Vierailija
2/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon mukaan maailman pitäisi olla täynnä vammaisia lapsia, koska suurin osa äideistä ei syö mitään ravintolisiä ja suurilla alueilla maailmassa ruokavalio on erittäin puuttellinen jopa ihan kalorisisällöltään. Silti yleensä jopa jonkinasteista nälkää kärsivien lapsille syntyy terveitä lapsia.

Tuo on niin turhaa että täällä hyvinvointivaltioissa joissa ne "huonosti syövätkin" syövät varsin hyvin, kohkataan tuommoista. Ihmislaji ei olisi tähän päivään asti selvinnyt jos tarvisi jotain purkkivitamiineja ja täysin optimoitua ruokavaliota että lapset syntyy terveinä.

Itse en ole syönyt eläissääni mitään lisäravinteita ja kaksi tervettä lasta on ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kolmas raskaus menossa. Terveita lapsia ollut kaikki.

Vierailija
4/4 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tuttu ei välittänyt mistään vitamiineista, eikä ruokarajoituksista, vaan söi ihan mitä tahansa (maksamakkaraa ja graavikalaa jne) ja veti röökii, ja on vakuuttunut siitä että kaikki suositukset on vain turhaa hysteriaa kun hänelle syntyi terve lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän