Huolestuisitko, jos 22 vuotias nuori seurustelisi 33 vuotiaan kanssa?
Kommentit (27)
Mä olin 19v. ja mieheni 32v. kun alettiin seurustella. Eka lapsi syntyi kun minä olin 22v. samana vuonna mentiin naimisiin. Sittemmin lapsia syntynyt enemmänkin.
Edelleen olemme onnellisesti naimisissa. Minulla nyt ikää 33v. ja miehellä 46v. :)
Ei ole meitä ikäero ikinä haitannut.
Hush hush...
Ja itse kysymykseen: EI helvetti edelleenkään huolestuttaisi!
en huolestuisi,koska molemmat ovat jo aikuisia. muistaakseni saksassakin aikuisen raja on 21v, siis että ei elareita tarvitse maksaa enää.
alle 20v on vielä "lapsi", mutta kyllä 22 ja33 voi seurustella.
ihan sama kumpi on nuorempi, mies tai nainen. molempien pitäisi olla jo aikuisia tuossa iässä. kantaa vastuunsa ja niin pois päin.
Jos ihminen toistaa kaavaa (tämä nuoremman kanssa seurustelija), eli vaihtaa aina nuorempaan kun edellinen "vanhenee" niin kyllä sitä vähän erikoisena pitäisin. Okei, poikkeuksia löytyy HARVOIN, mutta kyllä 22 vuotias on kokemusmaailmaltaan aivan eri tasolla kuin 33 vee. Ihan todella. 22 voi olla virallisesti aikuinen, mutta kyllä se ihan oikea aikuistuminen tapahtuu vasta siinä 20-30 ikävuosien aikana. Eli kun paperissa lukee 22 tai 25, se ei tarkoita aikuista siinä mielessä mitä minä sen ymmärrän.
onko ap:lla sunnuntaisin iltaloma lataamosta, kun viime viikollakin sunnuntai-iltana oli ketju aiheesta?
"22-vuotias nuori" kuulostaa minun korviini vähän hassulta. Kyllä 22-vuotias on jo ihan aikuinen. En siis huolestuisi, aikuinen voi tehdä mitä tahtoo. Eikä tuo ikäerokaan mikään poikkeuksellisen iso ole.
Jos ihminen toistaa kaavaa (tämä nuoremman kanssa seurustelija), eli vaihtaa aina nuorempaan kun edellinen "vanhenee" niin kyllä sitä vähän erikoisena pitäisin. Okei, poikkeuksia löytyy HARVOIN, mutta kyllä 22 vuotias on kokemusmaailmaltaan aivan eri tasolla kuin 33 vee. Ihan todella. 22 voi olla virallisesti aikuinen, mutta kyllä se ihan oikea aikuistuminen tapahtuu vasta siinä 20-30 ikävuosien aikana. Eli kun paperissa lukee 22 tai 25, se ei tarkoita aikuista siinä mielessä mitä minä sen ymmärrän.