Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikseivät lihavat osaa syödä proteiinipitoisia ruokia?

Vierailija
11.01.2013 |

Tähän törmää todella usein. Aika monelle rahka, raejuusto, kana, jauheliha, kala ovat täysin vieraita käsitteitä. Ateriat koostetaan makaroonista, leipämössöstä, makeista jogurteista ym.

Aina kun katsoo lihavien lautasia, niin tulee kyllä mieleen, ettei terveellisestä ravinnosta tajuta yhtään mitään.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olen sitä mieltä, että voisit jo vaihtaa aihetta. Olisi vaihtelua sinullekin.

Vierailija
2/4 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussutetaan vaan leipää ja olutta tölkkikaupalla kyytipojaksi. Sitten kitistään miksi on 40 kiloa ylipainoa vaikkei syö paljon mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihavana. Mä en ole koskaan ollut erityisen makean- tai hiilariruoanhimoinen, vaan mun pääsynnit oli juustot, rasvaiset liharuoat, yleensäkin rasvainen ja suolainen ennemmin kuin hiilarinen ja makea.

"Yllättäen" mulla ei sitten karppaus toiminut ollenkaan painonhallintakeinona, kun sai syödä juuri niitä ruokia jotka oli mun ongelma. Minä pääsin läskeistä alkamalla syödä enemmän niitä hiilariruokia.

Vierailija
4/4 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, persikkajogurttia, vanukasta ja rakettispagettia syön aamuin illoin. Polakkaa, lenkkimakkaraa ja mehua päälle!