Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pursuan seksuaaalista energiaa

Vierailija
29.01.2013 |

En tiedä mitä teen, liikaa painetta enkä seurustele.

Kunpa voisin jakaa tätä energiaa muille!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole hauskaa vaan erittäin ahdistavaa.

Mikä olis ollessa jos olis parisuhteessa!

Vierailija
2/10 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin useamman päivän seksisession.

No, ehkä ensi viikolla sitten.

Vaikeaa kun on tottunut vakisuhteeseen ja ihanaan seksiin. Nyt pitää tottua sinkkuelämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin useamman päivän seksisession.

No, ehkä ensi viikolla sitten.

Vaikeaa kun on tottunut vakisuhteeseen ja ihanaan seksiin. Nyt pitää tottua sinkkuelämään.

Ens viikolla? Minä en voi noin vain, olen yksinäinen enkä osaa enää hakea seuraakaan..

ap

Vierailija
4/10 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tämä käyttämätön energia pakkautua näin kauhiasti varastoon...

On vaikea olla olemassa!

Ap

Vierailija
5/10 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa jamassa, terveillä käsillä selviää muutaman kuukauden. Lopulta puute ja seksuaalinen itsevarmuus (ehkä väärä sana, varmuus haluta seksiä lienee parempi termi) alkaa näkyä naamasta, seuraa löytyy. Töistä, baareista, ystävien ystävistä, harrastuksista tms. Pahassa tapauksessa voi törmätä tulevaan poikaystävään, se on sitten puutteen loppu;-)

Vierailija
6/10 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vahingossa tieni ex-työkaverin tai oikeastaan -tutun sänkyyn. Juteltiin, mentiin oikeasti vain teelle ja kysyin saanko nukkua vieressä kun kaipaan kovasti läheisyyttä. Jotenkin tyyppi herätti luottamusta, en kovin herkästi päästä ihmisiä iholle.

Siitä seurasikin sitten kaikkea muutakin kun kemiat toimivat. Oli kivaa, ens viikolla ehkä taas. Virallisesti elämäni rakkaus (pyh) jätti mut 1,5kk sitten, mutta lopullisesti luovutin vain pari viikkoa sitten.

Elämä järjestää pikku bonuksia joskus. Luota itseesi ja ovulaatioferomoneihisi :)

Vierailija
7/10 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa jamassa, terveillä käsillä selviää muutaman kuukauden. Lopulta puute ja seksuaalinen itsevarmuus (ehkä väärä sana, varmuus haluta seksiä lienee parempi termi) alkaa näkyä naamasta, seuraa löytyy.

Ymmärrät kai, että miehet antaisivat vaikka vasemman pallinsa voidakseen elää tuollaista elämää? Merkittävälle osalle miehistä seksiä heruu ehkä 1-2 kertaa vuodessa, JOS on valmis käyttämään tolkuttoman määrän aikaa sen etsimiseen. Jos taas ei halua "maksaa" seksinetsintäkustannuksia, voivat selibaattijaksot venyä useiden vuosien mittaisiksi.

Vierailija
8/10 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan huoli ketä tahansa iholle asti. Pitää ollla hyvä tyyppi, luotettava, kiinnostunut minusta ihmisenä, älykäs - tällainen ei ehkä tunne käsitettä "seksinetsintäkustannukset".

Mietipä sitä. Sitäpaitsi ei jokainen nainenkaan saa seksiä ja läheisyyttä - ok ulkonäön lisäksi auttaa, jos säteilee epätoivon sijasta hyvää oloa ja tykkää ihmisistä ja itsestään.

Niin ja pitää tietty osata tarttua hetkeen.

T. Se työkaveristaan turvaa hakenut

Vierailija
9/10 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan huoli ketä tahansa iholle asti. Pitää ollla hyvä tyyppi, luotettava, kiinnostunut minusta ihmisenä, älykäs - tällainen ei ehkä tunne käsitettä "seksinetsintäkustannukset".

Kiitokset esimerkistä. Tyypillisesti naiset tekevät juuri kuten sinäkin: kuvittelevat miesten elävän samanlaista elämää kuin he itse. Ja jos joku mies sanoo, ettei asia näin ole, oletetaan sanojassa olevan jotain vikaa... koska oletuksen mukaan miehet elävät samanlaista elämää kuin hekin.

TÄMÄ on se syy, miksi miehet eivät kerro naisille, millaista heidän naisten etsintänsä oikeasti on.

Vierailija
10/10 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä kuvittelet että kaikki miehet elävät keskenään samanlaista elämää ja että kaikki naiset elävät keskenään samanlaista elämää.

Se ei mene niin. Toki seksiä olisi tarjolla, mutta olisiko se nautinnollista - tuskin. Eikä kovin moni mieskään huolisi ihan ketä tahansa. Ja minä tunnen ihan oikeita miehiä, sellaisia joilla on kriteerit.