g. antaisitko vanhemmillesi sentin latiakaan, jos voittaisit lotossa?
Kommentit (14)
niin kyllä antaisin, vaikkeivat sitä koskaan ansainneetkaan.
Myös lasten isää avustaisin, mutta muut saisivat tulla sitten toimeen omillaan.
Voisin neuvotella asiantuntijoiden kanssa ja esim. ostaa talon, jossa vanhemmat saisivat asua ilmaiseksi tms.
Laittaisin kesämökkimme untoon, samoin vanhempieni kämpän, ostaisin isälle uuden auton ja muutenkin lähdettäisiin kunnon matkalle koko perheen kanssa.
Antaisin joka tapauksessa mutta varsinkin siksi, että vanhempani ovat itse auttaneet minua rahallisesti nuorempana (paljon enemmän, kuin "kuuluisi"), vaikka ovat itse pieni-/keskituloisia.
jos olisivat iäkkäitä, ostaisin vanhuuden päiviksi kauniin talon ja palkkaisin hoitajat 24/7 mikäli tarpeen.
samoin antaisin siskolle. Tai en ehkä antaisi suoraan vaan maksaisin laskuja jne.
Kurkusta menisi - äidin ja sen siipeilijöiden - alas kaikki joten en antaisi senttiäkään.
Äiti ei suostuisi ottamaan vastaan joten mun ois pakko juonia jotain jotta saisin hänet ottamaan.
Äidille ehkä se et auttasin pikkuveljeä olisi tärkein juttu joten sitä kautta voisin päästä auttamaan.
Mun veli on syntyjään sisältä hauras ihminen joten hänelle ostaisin loppuelämän kodin.
He varmaankaan eivät meinaisi ottaa vastaan, mutta haluaisin antaa. Todennäköisesti ostaisin heille jotain mitä tarvitsevat ja maksaisin vaikka yhteisen matkan.
Maksaisin velat pois ja ostaisin talon ja auton. Ja mitä ikinä tarvitsisivatkaan.
voiton suuruudesta. 100 000 € en vielä paljoa antaisi, koska "tarvitsisin" sen itse kokonaan, mutta esim. 500 000€ jakaisin kyllä muillekin kuin omalle ydinperheelle, eli juurikin vanhemmille ja appivanhemmille, siitä riittäisi jo kaikille yllin kyllin.
muille en kertois