Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos etsii lapsenvahtia prinsessan lapselle, miksi mainitaan jo tuo :

Vierailija
19.01.2013 |

"Perheestä ei saa kirjoittaa mitään, eikä tyttärestä saa julkaista valokuvia sosiaalisissa medioissa. Yksityisyys on perheelle tärkeää."

---------------------------------------

Eikös sen voisi sitten erikseen sopia kun on hoitaja löytynyut??

"Tarvitsemme mahtavaa lapsenhoitajaa ja tarjoamme mahdollisuutta hyvään asumiseen. Fantastinen tilaisuus avoimelle, aktiiviselle ja kokeneelle lapsenvahdille, joka hoitaisi enimmäkseen pian vuoden täyttävää tyttöä. Joustavuus on ehdoton etu, sillä molemmat vanhemmat työskentelevät epäsäännöllisinä aikoina ja matkustavat säännöllisesti. On mahdollista, että lapsenvahti lähtee matkoille mukaan. Talosta löytyy erillinen huoneisto omalla sisäänkäynnillä. Vaatimuksena tupakoimattomuus."

Töitä hoitajalle olisi kuutena päivänä viikossa, yhteensä noin 40 tuntia ja palkkaus kokemuksesta riippuen noin 768 euroa viikossa. Tiukimmat vaatimukset koskevat yksityisyyttä.

"Perheestä ei saa kirjoittaa mitään, eikä tyttärestä saa julkaista valokuvia sosiaalisissa medioissa. Yksityisyys on perheelle tärkeää."

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä ihmettelen tuota palkkausta. Kuka helvetti lähtis tuolla summalla hoitamaan 40h/vko toisen lasta??

Vierailija
2/8 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mä ihmettelen tuota palkkausta. Kuka helvetti lähtis tuolla summalla hoitamaan 40h/vko toisen lasta??

3000€ kuussa yhden lapsen hoidosta, pääset maksetuille matkoilla ja asut linnassa ilmaiseksi???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme tonnia kuussa ja asunto linnassa.

Aika moni lähtisi.

Vierailija
4/8 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk. Mä haluan sen paikan!!! :)

Vierailija
5/8 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/8 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kun kerrot neljällä, niin saat kk-palkaksi yli 3000 euroa!

Vierailija
7/8 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estelle on NIIN ihqu! Tänään pottailua! Essiksen kanssa puistoilemassa! Essis kylvyssä! Essiksen itkupotkuraivari!

Vierailija
8/8 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan ois ihan huippuduuni!

Ethän sä pk:n työntekijänä, pph:na tai openakaan saa julkasta missään facebookissa mitään työhön/lapsiin liittyvää. Tai täälläkään saa niitä asioita puida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän