Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällä palstalla on käsittämättömän paljon naisia, jotka elävät miehensä siivellä!

Vierailija
19.01.2013 |

Minun ystäväpiirissäni sellaisia ei ole lainkaan. Toki tiettyinä ajanjaksoina elämässä tulee tilanne, että naisen tulot putoavat ja elannon hankkii mies, mutta en tunne ketään naista, joka vuosikausia antaisi miehen kustantaa kaiken asumisen ja elämisen ja joko ei tienaisi itse mitään tai sitten käyttäisi pienen palkkansa vain itseensä.

Ehkä oma tuttavapiirini on erilainen siksi, että kaikki ovat korkeasti koulutettuja ja naisillakin on ihan oma työ kodin ulkopuolella. Itselleni ajatus siitä, että miehen tienaamat rahat olisivat yhteisiä on totaalisen vieras!

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oisin laittanut kaatopaikalle tai kierrätyskeskukseen vaikka mun tulot ei ole kuin 22 000e vuodessa. Tiedätkö että piheys on sairautta, ja luulen että se on se mikä sulla hiertää. Ja en sano tätä kateudesta.

Niin...mä ajattelin että jos sieltä toimistolta joskus menee lattiaa rikki niin mulla on tallessa samaa laminaattia että voi paikata lattiaa kun on lukkoponttilaminaattia. Tai kun ollaan ostettu remonttikuntoisia sijoitusasuntoja niin siinä olisi yhteen pieneen yksiöön lattiat valmiina.

Mutta miksi jonkun pihiys sitten ärsyttää jos se ei kohdistu mitenkään siihen toiseen?

Vierailija
62/64 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on perheen elättäjä.

Jos se näin toimii, niin miksi mennä muuttamaan käytäntöä, monet miehet tykkääkin siitä, että kantavat leivän taloon eikä tule turhaa kilpailua vaimon kanssa. Monelle miehelle on esim. nöyryyttävää, jos nainen tienaa enemmän.

Miksi kaikkien naisten pitäisi olla itsenäisiä, emansipoituneita, feministejä ja vaikka mitä. Ja perheen hyväksi ne rahat kuitenkin tulee, en minä miehen rahoilla itseeni tuhlaa vaan ne menee ihan elämiseen, kotiin ja lapsiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi pihiys ärsyttää sitten jos se ei kohdistu mitenkään siihen toiseen?"

En tunne sinua, mutta ärsytys voi tulla siitä jos säästäminen on hyvin keskeisessä roolissa usein. Ihmisiä voi ärsyttää vaikka se ei kohdistuisikaan heihin suoraan.

Vierailija
64/64 |
19.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miksi pihiys ärsyttää sitten jos se ei kohdistu mitenkään siihen toiseen?"

En tunne sinua, mutta ärsytys voi tulla siitä jos säästäminen on hyvin keskeisessä roolissa usein. Ihmisiä voi ärsyttää vaikka se ei kohdistuisikaan heihin suoraan.

Tuo on varmasti siis totta, mutta ei se mun säästäminenkään näy siis läheskään kaikessa mitä teen eli en kerää pulloja kenenkään seurassa jne enkä puhu säästämisestä koskaan kenellekään. Elän siis ihan normaalisti muuten, mitä nyt "salaa" matkustan aina pummilla kuin mahdollista, ostan ruokakaupasta -30 % ja -50 % päiväystuotteita ja pakastan niitä, mutta ei sitä kukaan piireistäni näe ja tiedä kun en puhu siitä. Tietenkin joskus "vahingossa lipsautan" että aion säästää laminaatit, mutta en nyt silti odottaisi tuollaisia reaktioita..

Osa vaatteista on vanhoja verkkareita mm. säämiskäpöksyjä vuodelta -94 ja ostan aika paljon vaatteita alesta H&M'ltä, mutta niinhän muutkin tekevät. Kalliita vaatteitakin on, mutta enpä niitä juuri koskaan pidä ja ovat piilossa kaapin uumenissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän