Onko Saija-Reetan ja Ivan Puopolon avioero puitu?
Me Naiset kertovat, että pariskunta on nyt eronnut, vaikka vastikään Saija-Reetta esitti Voice of Finlandissa itselleen merkityksellisen kappaleen, jonka oli esittänyt myös parin häissä. Heillä on 2-vuotias lapsi.
Kommentit (62)
Siis kuinka monella av:laisella oikein on tän ketjun mukaan Ivanista kokemuksia? Vähänkö olen kateellinen!
en tiedä onko tässä järkevää edes kommentoida, mutta on tää keskustelu taas kyllä yks kaatopaikka :-D en sano tähän sen enempää, mutta puolet täällä puhutuista jutuista on kyllä niin huuhaata, onnea teille jotka saatte hyvän olon siitä, että keksitte perättömiä juttuja 8)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:58"]
Onko Ivan nykyään sinkku? Tuli pokailemaan mua baarissa, olisi halunnut jatkoille ja viinilasille (mun luo). Numero on tallessa, en vielä kutsunut. Kiinnostava mies, söi mua katseellensa koko illan.
[/quote]
varmasti kovasti oisit halunnut noin tapahtuvan, kerta ihan ok tarinan säkin keksit. pitemmittä puheitta: kaikkea netissä kirjoitettua ei kannata uskoa, jos sitä persettä kutittaa, niin tunkekaa se sormi sinne.
Hyvät uudet vuodet <3
[quote author="Vierailija" time="05.01.2015 klo 19:21"]en tiedä onko tässä järkevää edes kommentoida, mutta on tää keskustelu taas kyllä yks kaatopaikka :-D en sano tähän sen enempää, mutta puolet täällä puhutuista jutuista on kyllä niin huuhaata, onnea teille jotka saatte hyvän olon siitä, että keksitte perättömiä juttuja 8)
[quote author="Vierailija" time="12.12.2014 klo 21:58"]
Onko Ivan nykyään sinkku? Tuli pokailemaan mua baarissa, olisi halunnut jatkoille ja viinilasille (mun luo). Numero on tallessa, en vielä kutsunut. Kiinnostava mies, söi mua katseellensa koko illan.
[/quote]
varmasti kovasti oisit halunnut noin tapahtuvan, kerta ihan ok tarinan säkin keksit. pitemmittä puheitta: kaikkea netissä kirjoitettua ei kannata uskoa, jos sitä persettä kutittaa, niin tunkekaa se sormi sinne.
Hyvät uudet vuodet <3
[/quote]
Vaikee arvata kuka tän kirjotti! Ei kantsi googletella itteensä jos ei kestä itsetunto lukea :D jaxuhali!
kyllä mies on epävakaa nm. kokemusta on
aikamoista arvailua tuntemattomien elämästä.
ellet itse ole tämä toinen nainen?
surullistabettä ero tuli mutta miksi sitä pitää lehdessä tilittää?
se ex jonka kanssa hänellä on myös yhteinen lapsi?
kaveri nähnyt ivania baarissa tosi nuoren näköisen naisen kanssa. en tiedä onko se sitten sen uusi hoito.
Just vasta viime viikolla tajusin, että nämä ovat pariskunta. Olin ihan järkyttynyt tiedosta ja niin oli miehenikin.
Ivan on vaikuttanut niin ihanalta ja fiksulta, että en voinut käsittää miten sillä voi olla noin hirveä akka.
kyllä mies on epävakaa nm. kokemusta on
epävakaa? millä tavalla?
ettei kukaan ole oikeasti lopullisesti eronnut mikäli juttu on täällä vielä puimatta.
mua ja mun tuttavia netin kautta, että sellainen hieno mies - tosin taisi silloin olla sinkku, mutta varmaan useita kierroksessa. Ehkä ei osaa sitoutua tai on narsisti tai jotain?
Miten niin hirveä akka? Mikä hänessä muka hirveää on?
Millä lailla Saija-Reetta muka on hirveä?
mua ja mun tuttavia netin kautta, että sellainen hieno mies - tosin taisi silloin olla sinkku, mutta varmaan useita kierroksessa. Ehkä ei osaa sitoutua tai on narsisti tai jotain?
jonkun deittisivusto kautta vai ihan jossain facebookissa?
onko tästä siis jo vuosia?
kuulostaa kyllä vähän oudolta äijältä.
toinen nainen iholla-sarjan venla?
hänkin on tuon ivanin tapaan töissä ylellä ja on sarjassa puhunut suhteesta varattuun mieheen.
kaveri nähnyt ivania baarissa tosi nuoren näköisen naisen kanssa. en tiedä onko se sitten sen uusi hoito.
no onpa hieno mies.
ja suurin osa avmammoista on viisiin tapaillut tätä äijää