Aah, otin just 150mg Opamoxia
Nyt vaan odottelen hyvä ja rennon fiiliksen alkamista. Ihanaa.
Kommentit (27)
Aika reilu annos! Mulle 50mg on jo hyvin rentouttava. Satunnaiseen unettomuuteen tuo annos määrätty...
varmaan ekaa kertaa puoleen vuoteen. En juo, joten satunnainen hyvä fiilis Opamoxilla ei niin kamala asia ole... ;) AP
En muutenkaan tykkää rauhoittavista. Piristeet ovat omaan mieleeni. Tosin en ole niitä käyttänyt yli neljään vuoteen eli sen jälkeen, kun tulin raskaaksi ensimmäisen kerran. Mutta välillä on ikävä, täytyy myöntää :)
mulle jo aikanaan 15 mg helpotti. Silloin, kun käytin sitä vain vähän aikaa.
mutta annokset jäi puoleen sinun omastasi.Toivotaan nyt, ettei hengityslamaa tule. Ettei sinua raatona löydettäisi. Mä sain Opamoxilla itseni siihen kuntoon, etten ollut herätettävissä, mies vaan ei tajunnut tilannetta (itsemura-yritys). eikä soittanut ambulanssia. Virkosin ajan kanssa.
En muutenkaan tykkää rauhoittavista. Piristeet ovat omaan mieleeni. Tosin en ole niitä käyttänyt yli neljään vuoteen eli sen jälkeen, kun tulin raskaaksi ensimmäisen kerran. Mutta välillä on ikävä, täytyy myöntää :)
En tykkää rauhoittavien pöhnästä. Koskaan en kyllä enää tule kokemaan piristeiden tuomaa fiilistä vaikka joskus ikävä onkin. Mä olen niihin kertakoukuttuja joten no thanks mulle!
mä olen kans aikoinaan ollut bentsodiatsepiini koukussa.. nyt päässyt eroon rankemman kaavan kautta.
Mulle riittää ihan opamox 7,5mg rauhoittamaan mielen.
Kuka sulle muuten kirjoittaa rauhottavia? Nykyisinhän saa vain ketipinoria
Mä olin kuin 3 promillen humalassa eli sellanen hypomaaninen oloSiis millanen olo tulee?
t. joka yritti itsemurhaa bentsokoukun vuoksi
Siis millanen olo tulee?
t. joka yritti itsemurhaa bentsokoukun vuoksi
helvatan itsevarma
Itselläni on joskus ollut 10mg univaikeuksiin.
bentsoa tekee ihanan, rauhallisen, rennon olon. Bentsot antaa loistavan yöunen. Voi että!
Ei satu, ei lihaskivut tai jännitykset, mieliala on seesteinen, ehkä verrattavissa helvetinmoiseen liikunnanjälkeiseen endorfiinipilveen. En tiedä, koska olen syntyjäni niin tiukkapipoinen ja jännittäjätyyppi, että normaali rentoutus ei auta pätkääkään.
tuollaisia annoksia eivät ota muut kun pahassa koukussa olevat tai narkkarit. Ap kirjoitti, että hänellä on lapsista vapaa vkl, lähtivätkö nuo nyt mökille. Johan tuollaisesta annoksesta normaali ihminen olisi ihan tajuttomana, ja muut täällä vain yllyttävät toisiaan.
Itse aikanaan sain sitä satunnaisesti, ja 15-30 mg todellakin oli enemmän kuin riittävä. Ap:n annos on 5-10 kertainen :(
Joskus kun kokeilin tuli ihan hirveä olo, tukkoinen ja ällöttävä, sen jälkeen en ole huolinut vaikka niitä lääkärit kyllä hyvin helposti antavat. Mulle on melkeinpä jopa tyrkytetty :(
T: bipo
Nyt en ole vuosiin käyttänyt, mutta aikoinaan olin täysin riippuvainen siitä, että sain aikajoin rentoutua diapameihin. Kun työviikon jälkeen kävi ylikierroksilla, niin diapami ja sidukkaa siihen päälle ja vot, lähti työstressit. Vasta jälkeenpäin olen miettinyt, että kas kun tappanut itseäni moisella hoidolla. Asuin siis silloin yksin, joten kukaan ei ennen maanantaiaamua olis kaivannut.
Nyt en ole vuosiin käyttänyt, mutta aikoinaan olin täysin riippuvainen siitä, että sain aikajoin rentoutua diapameihin. Kun työviikon jälkeen kävi ylikierroksilla, niin diapami ja sidukkaa siihen päälle ja vot, lähti työstressit. Vasta jälkeenpäin olen miettinyt, että kas kun tappanut itseäni moisella hoidolla. Asuin siis silloin yksin, joten kukaan ei ennen maanantaiaamua olis kaivannut.
ja sen päälle vielä sekosin. On ihme, että olen elossa
Minulla on Opamox 15mg ja puolikas tabletti riittää tuomaan unen + rentoutuksen. Aika paha kriisi saa olla, jotta ottaisin kokonaisen, koska seuraavana päivänä vaikuttaa vieläkin.
Voi vitsi kun oliskin Xanoreita tai Opamoxia. Mulle 4x0.5 Xanoria on taivas....mutta eipä ole saatavilla, ei. Seuraavan kerran niitä kirjoitetaan aikaisintaan maaliskuussa.
En ymmärrä piristeitä. Nimimerkillä ylikireä überstressaaja.
Minä nuorena viihdekäytin kaikenlaista ja toleranssi bentsoihin oli sen verran kova ettei ap:n annos itsessään olisi riittänyt mihinkään, joko enemmän bentsoja tai mieluiten kaveriksi vähän keittoa (viinaa) ja kukkaa.
Bentsot ja viina kyllä tuppasi aina viemään muistin siitä mitä illalla tapahtui.
Minä nuorena viihdekäytin kaikenlaista ja toleranssi bentsoihin oli sen verran kova ettei ap:n annos itsessään olisi riittänyt mihinkään, joko enemmän bentsoja tai mieluiten kaveriksi vähän keittoa (viinaa) ja kukkaa.
Bentsot ja viina kyllä tuppasi aina viemään muistin siitä mitä illalla tapahtui.[/
Kiitos vastauksestasi.. siis oikeasti. Mä olin aikoinaan todella pahassa koukussa ja syyllistin itseäni vuosia tuosta, yritin jopa itsemurhaa kun syyllisyys bentsojen käytöstä kasvoi niin suureksi.
Kivat sulle, toivottavasti olet yksin, eikä lapset ole kotona...