Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tytär haluaa nähdä pippelin?

Vierailija
23.08.2011 |

Hei.

5-vuotias tyttäremme halusi illalla nähdä isin pippelin - isi siis ainoa mies perheessä. On sen toki saunassa nähnyt jo, mutta jostain syystä halusi sen nyt erikseen nähdä.

Miehen kanssa sitten myöhemmin juttelimme, miten tällaisessa tapauksessa "pitäisi" toimia. Näyttää se pikaisesti? Piilotella ja sanoa, että ei ole tapana (tuleekos tästä opituksi, että on "hävettävää"? Jos näyttää ja lapsi sitten kailottaa tarhassa, että isi näytti pippelin?

Miten teillä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisilleen, koska sellainen ei vain ole tapana. Saunassa ja suihkussa, kun ollaan alasti, sen voi nähdä. Niin sanoisin. Meillä ei ole tuota ongelmaa, koska tytöllä on 2 vuotta vanhempi isoveli, joka tykkää juosta nakuna ympäri kämppää.

Vierailija
2/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi sanoa, että ihmisten pippelit ja pimpit ovat jokaisen yksityisiä alueita. Ei niitä erityisesti näytellä ja esitellä muille. Mutta on kirjoja joissa kerrotaan ihmisen rakenteesta ja voitte vaikka katsella sellaisesta kirjasta, sitten näytät sille jostakin lapsille sopivasta kirjasta kuvia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään siinä ei ole mitään insestiä, jos näkee vanhempansa alasti vaikka saunassa tai suihkussa tai muuallakin asunnossa esim. aamulla kun ollaan pukeutumassa. Sen sijaan se, että vanhempi erikseen lapsen pyynnöstä riisuu housunsa ja näyttää sukuelimensä, on jo aika omituista.

siis miksi ei saa nähdä? Mitä helvetin insestiä on siinä että näkee oman vanhemman alasti? En ymmärrä.

Vierailija
4/20 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkään siinä ei ole mitään insestiä, jos näkee vanhempansa alasti vaikka saunassa tai suihkussa tai muuallakin asunnossa esim. aamulla kun ollaan pukeutumassa. Sen sijaan se, että vanhempi erikseen lapsen pyynnöstä riisuu housunsa ja näyttää sukuelimensä, on jo aika omituista.

siis miksi ei saa nähdä? Mitä helvetin insestiä on siinä että näkee oman vanhemman alasti? En ymmärrä.

Ei tosiaankaan ole tervettä esitellä ja näytellä lapselle tietoisesti sukuelimiään, pyysi lapsi sitä tai ei. Aikuisen pitää osata vetää rajat siihen mikä on soveliasta, koska lapsi ei välttämättä osaa.

Se on eri asia, että oltaisiin saunassa lapsen kanssa ja lapsi siinä samalla näkee aikuisen ilman vaatteita. Se on luonnollinen tilanne, mutta toi edellinen ei ole.

Vierailija
5/20 |
24.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytte lastenne kanssa saunassa, jos yhdenkin teistä saan tietooni, lähtee lastensuojeluilmoitus välittömästi!

Meillä käy koko perhe erikseen saunassa ja kaikilla on oltava uimahousut jalassa.

Haureudesta joutuu helvettiin ; (

Vierailija
6/20 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko hieman nolo jos laitat lastensuojeluilmoituksen saunomisesta ! , kylllä saunoa saa!!!!!

Vierailija
7/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiloon vaan, kivampi ylläri sitte miltä näyttää kun sen aika on!

Vierailija
8/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidänkin tytöt ovat halunneet sen nähdä, ja sopivassa paikassa ovatkin saaneet sitten katsoa.. Ihan ok meillä!

Vierailija
9/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseli, että "miltä se pimppi näyttää" ja loppujen lopuksi pyysi, että näyttäisin. Juu en näyttänyt :D

Vähänkö sitä nauratti, kun kerroin vähän aikaa sitten (on nyt 14-vuotias)..... Ja toki nolottikin.

Vierailija
10/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näyttele muille.

Vierailija
11/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies sanoisi kanssa että en näytä, ei kuulu hyviin tapoihin.

Ja jos tyttö 3v saunassa/suihkussa yhtäkkiä kokeilee, niin mies sanoo heti että se on isin oma pippeli, ei siihen saa koskea.

Vierailija
12/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta mitä idiootteja, ei tietenkään lapsille näytetä mulkkua tai pillua kun ne haluaa nähdä sen, ette te voi olla tosissanne näyttelijät, ainakin helvetin sairaita te olette ja taitaa täyttää jo insestin merkit tuo värkkien esittely.

Vierailija
13/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei pitäisi olla ongelma, jos saunakulttuuria on vähänkään jäljellä. Sanoo, että jalkojenväliä ei saa näytellä varta vasten.

Vierailija
14/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta mitä idiootteja, ei tietenkään lapsille näytetä mulkkua tai pillua kun ne haluaa nähdä sen, ette te voi olla tosissanne näyttelijät, ainakin helvetin sairaita te olette ja taitaa täyttää jo insestin merkit tuo värkkien esittely.

Vierailija
15/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piiloon vaan, kivampi ylläri sitte miltä näyttää kun sen aika on!

Vierailija
16/20 |
23.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei missään nimessä ole soveliasta esitellä tuosta vain mulkkua lapselle, totta olet jo helvetin tyhmä jos ajattelet että omia värkkejään aletaan esittelemään kun lapåsi pyytää, leikitään että minäkin olen lapsi ja haluan nähdä pillusi, sinä varmaan laita siitä kuvan idiootti.

Vierailija
17/20 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa lapset kiinnostuvat ja kyselevät. Ja mielestäni infoa pitää antaa, jos haluaa nähdä äitin pimpin sanoisin että näet sitten kun käydään pesulla. En toki levittelemään lähtisi. Todennäköisesti unohtaa tuonkin haluaa nähdä kysymyksen muutamassa minuutissa sen esittämisen jälkeen. On olemassa paljon hyvin kuvitettuja lasten kirjoja mistä voi sitten myös katsoa yhdessä niitä tytön ja pojan eroja. Ottaisin esille samalla, tissit ja karvatkin. Että kokonaisuus pysyy kasassa. Ja muistuttaisin että oma pimppi ja pipuli on omia, eli niitä ei koskaan kenellekkään näytellä vaikka joku pyytäisikin. Eikä niihin saa muut koskea kuin lääkäri/äiti jos on pipi. Itse niitä saa omassa rauhassa koskea ja tutkia jos tekee mieli, se ihan normaalia ja sitä mielestäni ei koskaan pitäisi kieltää tai siitä tehdä pahaa asiaa.

Vierailija
18/20 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa lapset kiinnostuvat ja kyselevät. Ja mielestäni infoa pitää antaa, jos haluaa nähdä äitin pimpin sanoisin että näet sitten kun käydään pesulla. En toki levittelemään lähtisi. Todennäköisesti unohtaa tuonkin haluaa nähdä kysymyksen muutamassa minuutissa sen esittämisen jälkeen. On olemassa paljon hyvin kuvitettuja lasten kirjoja mistä voi sitten myös katsoa yhdessä niitä tytön ja pojan eroja. Ottaisin esille samalla, tissit ja karvatkin. Että kokonaisuus pysyy kasassa. Ja muistuttaisin että oma pimppi ja pipuli on omia, eli niitä ei koskaan kenellekkään näytellä vaikka joku pyytäisikin. Eikä niihin saa muut koskea kuin lääkäri/äiti jos on pipi. Itse niitä saa omassa rauhassa koskea ja tutkia jos tekee mieli, se ihan normaalia ja sitä mielestäni ei koskaan pitäisi kieltää tai siitä tehdä pahaa asiaa.

Kyllä minunkin pojat on pyytäneet mua näyttämään niille mun pimppiä, siis saunassa pyytäneet. EI niille ole riittänyt se, että näkevät vaan karvat edessä.

Ja en todellakaan ole näyttänyt, ihan oikeasti. En myöskään ole kokeillut kun poikani on pyytänyt kokeilemaan, kuinka kova hänen pippelinsä on.

Mä olennoista sanonut, että ihan ok että kiinnostaa/ pippeli toimii, mutta ne on sellaisia paikkoja, jotka on jokaisen yksityisaluetta. Niitä ei mennä toisilta sorkkimaan, eikä näytellä muille, itse saa niitä rauhassa räplätä ja tutkia omassa huoneessa.

Ajattelin, että tämä olisi itsestään selvää?

Vierailija
19/20 |
16.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei/ mun tytär halusi nähdä mun pojan 8-vuotiaan pippelin no ne lähti heti pihalle kun olivat syöneet mä menin kattoo minne ne meni ja samalla ne oli siellä metässä ja poika oli pippeli paljaana ja tyttö pimppi paljaana.

Vierailija
20/20 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän