Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aah, otin just 150mg Opamoxia

Vierailija
18.01.2013 |

Nyt vaan odottelen hyvä ja rennon fiiliksen alkamista. Ihanaa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua se aina vain rupeaa väsyttämään.. :D Kaverit ovat nauraneet kun pari kertaa olen kokeillut ja molemmilla kerroilla olin 15 minuutin kuluttua taju kankaalla.

Bentsoja käytän itse vain satunnaisesti kuukautiskipuihin, 10 mg Oxamiini antaa heti helpotuksen kun muuten pitäisi ottaa 1000 mg Buranaa tai Panadolia.

Vierailija
22/27 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 3 eri paikkaa mistä haen erästä unilääkettä, josta olen riippuvainen. Ja siis jo 2 tuntia ennen unia koska tulee hyvä olo. Voi kun niitä saa niin paljon kuin ehtii ostaa. Myös Xanoria, Opamoxia ym kaapissa mutta niistä tulee kamala olo lopuksi. En käytä siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli yhden ottanut edellisenä iltana(en muista mikä vahvuus, olisko ollut 10 jotain mittayksikköä?), niin seuraavana päivänä saattoi alkoholi vielä ihan yhtäkkiä jalat alta.

Riippuvuus noihin on kyllä tosi vahva. Vaikka en ole yhtään ottanyt yli 15 vuoteen, niin tätä ketjua lukiessa alkaa silti tehdä mieli!

Vierailija
24/27 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nuorena viihdekäytin kaikenlaista ja toleranssi bentsoihin oli sen verran kova ettei ap:n annos itsessään olisi riittänyt mihinkään, joko enemmän bentsoja tai mieluiten kaveriksi vähän keittoa (viinaa) ja kukkaa.

Bentsot ja viina kyllä tuppasi aina viemään muistin siitä mitä illalla tapahtui.[/

Kiitos vastauksestasi.. siis oikeasti. Mä olin aikoinaan todella pahassa koukussa ja syyllistin itseäni vuosia tuosta, yritin jopa itsemurhaa kun syyllisyys bentsojen käytöstä kasvoi niin suureksi.

Mulla on vain hauskat muistot nuoruuden sekoilu- ja päihdevuosista. En jäänyt koukkuun, en seonnut, en tappanut ketään enkä tullut vahingossa raskaaksi. Viihteilin kun olin nuori ja vapaa sinkku. Sitten lopetin kun valmistuin ammattiin ja löysin mieheni joka ei saunakaljoja enempää päihteillyt.

Vierailija
25/27 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millanen olo tulee?

Vierailija
26/27 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millanen olo tulee?

t. joka yritti itsemurhaa bentsokoukun vuoksi