Onko joku oikeasti niin tyhmä, ettei ymmärrä että kaikki eivät ole rikkaita?
Tätä palstaa lukiessa tulee tunne, että mitä varakkaampi tyyppi, sen idiootimpi se on.
Ihmetellään suureen ääneen, että miks jollain ei ole varaa siihen ja siihen tavaraan tai miten jollain voi olla vuokra rästissä tai muuta vastaavaa.
Missä tynnyrissä teidät on kasvatettu??
99% aloituksista on varmasti provoja, mutta ne jotka on tosissaan kyselemässä moisia, niin ei kyllä ole ihan kaikki kunnossa pääkopassa.
Kommentit (63)
ja olet omalta osaltasi väärine asenteinesi syyllinen muiden pahaan oloon. Ole onnellinen, että olet siellä turvallisesti netin takana. Tuollaisia ajatuksia ei enää nykyaikana kannata mennä laukomaan kenellekään päin naamaa.
"Ja pakko sanoa, vittu, että mä vihaan sun kaltaisia ihmisiä! Teillä on paskaa päässä ja sydämen tilalla kusirakko."
Ymmärrätkö, kirjoittaja, että minä en ole syypää sinun vaikeuksiisi?
Olen pahoillani siitä, että sinulla on ongelmia, mutta minä en ole niitä aiheuttanut.
Käytöksesi on erittäin ikävää ja epäkohteliasta.
olet noin aggressiivinen?
Käyttäisin tuonkin raivoamiseen menevän energian johonkin hyödylliseen.
ja olet omalta osaltasi väärine asenteinesi syyllinen muiden pahaan oloon. Ole onnellinen, että olet siellä turvallisesti netin takana. Tuollaisia ajatuksia ei enää nykyaikana kannata mennä laukomaan kenellekään päin naamaa.
on kuule vain ja ainostaan sinussa.
Suosittelen hoitoon hakeutumista, vainoharhat alkavat olla sitä luokkaa.
olet sen ansainnut.
Ei tipu sympatiaa laisillenne, ei tippaakaan.