Iholla-sarjan Sannin poikaystävä on ah, niin hyvännäköinen. Sinustakin?
Kommentit (58)
mutta mun mielestä aivan kusipää.
Mä jopa oletin, että palsta-mammat olis tehneet saman diagnoosin ja joukolla täällä haukuttais sitä. Mutta täällä kehutaankin lärvää.
ihana koti sannilla näyttäisi olevan. ja helsingin keskustassa ilmeisesti. mahtaakohan olla varakkaat vanhemmat jommalla kummalla. tai sitten asustelevat vuokralla. mutta nättiä on jokatapauksessa.
ihana koti sannilla näyttäisi olevan. ja helsingin keskustassa ilmeisesti. mahtaakohan olla varakkaat vanhemmat jommalla kummalla./i]
Juu, ikkunasta eilisessä jaksossa näkyineistä maisemista perusteella asuvat Etu-Töölössä Temppeliaukion kirkon vieressä (itse asun seuraavassa korttelissa - pitääpä pitää silmät auki...)
Käsitinkö oikein, että Sanni on (ollut) PK-seudulla töissä isänsä firmassa? Eikö isä asu maalla, vai onko firmalla useita toimipisteitä?
Ok, eli aiheessa mun mielipide. Ei erityisen komea, toi Sannihan sais paljon paremman näkösen ja tyylikkäämmän miehen. Ohjelmasta päätellen tyyppi on peliriippuvainen! Pelaa vaan koko ajan ja jos se Sanni jotain sille puhuu, niin ei reagoi mitenkään tai enintään ynähtää jotenkin. Itellä ollut aika samantyyppinen poikaystävä, voin sanoa, et toi meininki ei tule loppumaan.
Sanottakoon vielä, että mielestäni toi poikaystävä Roman (joka tosiaan on venäläistaustainen) vaikuttaa epärehelliseltä. Siinä jaksossa, missä niiden piti mennä treffeille ja toi poikaystävä ei sit saapunutkaan, niin sen selitykset olivat ihan sekavia ja Sanni liian kilttinä antoi kaiken olla. Jos suhde on alkanut pettämisen seurauksena, niin en usko, että Roman on kovin rehellinen muutenkaan.
Inexillähän tuo peluri ainakin on ollut. Liekö siellä edelleenkin...
Sanni on itsekin ollut Inexillä. Liekö alkanut työpaikkaromanssista?
Ihan seinästä revästyn näkönen. En pidä myöskään siitä mitä hänen silmistään näkyy.
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 12:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 12:43"]
okej, sä oot dorka! ja urpo! herää elämääs!
[/quote]Tarkoitettu siis sille fasistille, joka luulee, että ulkomaalaiset eivät osaa puhuu suomea!
[/quote]
Itseasiassa on monta ulkomaalaista jotka eivät osaa puhua suomea. Että ei se ihan suoranainen luulo ole.
Tosin en tiedä yhtään miten tämä liittyi koko ketjuun.
Luonnekin vaikuttaa olevan vähän niin ja näin, ja vähentää ulkonäköpisteitä entisestään. Mutta ihmiset tykkää erilaisista tyypeistä js hyvä niin.
(Ei lestadiolainen) miehet dokaa niin paljon kuin tuo sen nykyinen..
Aika tumma mies. Ei taida olla suomalainen (suomalaisia sukujuuria)? Olisko Italiasta tai Espanjasta?
Meinasin itse tehdä tästä eilen aloituksen. :)
Mutta on kyllä hyvännäköinen mies. Mua miellyttää enemmän parran kanssa.
vähän kuin nuori versio siitä yhdestä viime vuoden Iholla-kauden komeasta miehestä? En muista nimeä, mutta se perhe joka myi talonsa ja muutti kantakaupunkiin.
vähän kuin nuori versio siitä yhdestä viime vuoden Iholla-kauden komeasta miehestä? En muista nimeä, mutta se perhe joka myi talonsa ja muutti kantakaupunkiin.
Sannin vanhemmat asuu Torniossa
En oikein usko. Sillä tokassa jaksossa kävivät Suviseurojen aikaan vanhempien kotona ja menivät vielä takaisin. Suviseurat oli viime vuonna Lopella....
Ovat asuneet Torniossa joskus kymmenen vuotta sitten, mutta nykyään Mäntsälässä.
En oikein usko. Sillä tokassa jaksossa kävivät Suviseurojen aikaan vanhempien kotona ja menivät vielä takaisin. Suviseurat oli viime vuonna Lopella....