Iholla-sarjan Sannin poikaystävä on ah, niin hyvännäköinen. Sinustakin?
Kommentit (58)
Missä syrjäseudulla tuo Sannin vanhempien koti oikein on?
Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Taidat olla pääkaupunkiseudulta jos maalaismaisema herättää noin suurta ihmetystä.
Mulla oli ennakkoon käsitys, että Sanni on kotoisin pk-seudulta. En sitten tiedä, mistä moinen tuli.
t.20
katsoa kun tykkään tummista. Odotin jotain komeeta mut ihan juntin näkönen, ruskeilla silmillä.
Jopa luotaantyöntävä.
mutta luonne tosiaan luotaantyöntävä (minun mielipiteeni). Vaikuttaa tosikolta ja jotenkin takakireeltä. Ei hymyile tai naura juuri ollenkaan. Itse tykkään vähän räväkämmistä tyypeistä, jotka näyttävät tunteensa avoimemmin.. Eniten taitaa just häiritä se ettei juurikaan hymyile tai naura.
Olenko ymmärtänyt oikein että asuu Sannin kanssa sen vanhempien pihapiirissä/talossa?
Aika outo järjestely, jos noin on. Paljonkohan miehellä on ikää ja kuka hän on? Ei ainakaan näytä käyvän toissä..
Ei näytä käyvän töissä?
Ja mistäs sinä näin päättelit?
Olet nähnyt maksimissaan kaksi jaksoa. Toisessa olivat suviseuroissa (viikonloppu), toisessa viettämässä kavereiden kanssa viikonloppua sannin vanhempien luonoa. ja tästä jo teit päätelmän ettei käy töissä?
Miten ihmeessä?
Mies inexellä töissä.Ensitreffeillä koska yhteiselämä alkanut pettämisestä.Mies ollut naimisessa aiemmin.
Mies inexellä töissä.Ensitreffeillä koska yhteiselämä alkanut pettämisestä.Mies ollut naimisessa aiemmin.
Samanlainen käsitys mullakin. Tuttu tyypin kaveripiirin kautta.Mies ei rehellisemmästä päästä,narsistinen luonne.Oli ehtinyt puoli vuotta pellehtiä Sannin kanssa ennen kuin myönsi mitään kenellekään.Onnea vaan Sannille,sitä saa mitä tilaa.
Juo liikaa, tuo Roman. Ei kaikki uskomattomatkaan miehet noin tee ja minusta Sannin olisi ollutkin hyvä tutustua miehiin enemmän, ennen kuin teki valintansa.
Lisäksi R on minusta myös epärehellisen oloinen.
Eipä noilla meriiteillä ole enää paljonkaan väliä sillä, miltä mies näyttää.
Ihan komea joo, mut ikävän oloinen tyyppi. Jotenki nii omahyväinen ja vaikuttaa epärehelliseltä.
(Ei lestadiolainen) miehet dokaa niin paljon kuin tuo sen nykyinen..
Itseasiassa yllätyin alkuun että mies puhuu suomea kunnolla, kun olin saanut jostain (lehdestä?) käsityksen että olisi ihan venäläinen.
Sanni voittaa kyllä ulkonäköasiassa sen miehen. Se kun on niin kaunis!
Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Taidat olla pääkaupunkiseudulta jos maalaismaisema herättää noin suurta ihmetystä.