Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ja taas kaupassa joku ääliö availi saippuaputeleita

Vierailija
17.01.2013 |

Mikä helvetti noita ihmisiä vaivaa?

Joskus olen nähnyt kyllä ihan suomalaisenkin pikkupojan, äitinsä katsellessa sallivasti vieressä, haistelevan jokaista dödömerkkiä.

Hyi yöök, en mä halua ostaa sellaisia pulloja, joissa joku on huljuttanut nenäkarvojaan.

Eikö nyt yksi saamarin sampoo tai saippua mene nuuskimattakin.

Vai kerran vuodessako sitä käytetään, kun ollaan hurmaamassa suomineitoa.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja arvaa mitä, edes kauppias ei siihen mitään sano.

ehkä kauppiaskin on sitten niin wt ettei tajua mitään hygieniatuotteista.

Ja sitten ne liimaa lappuja, ettei vaate- tai muita pakkauksia saa avata.

Vierailija
2/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinun käymissäsi kaupoissa niin paljon tavaraa hyllyssä, ettei mene kaupaksi viikossa?

Ei muuten ihan varmana vaihdu viikossa tavara monessakaan kaupassa, tuskin edes vuodessa meidän pienemmissä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sinne purkkiin menee, kun joku Rapa-Ripa pölyisine vaatteineen, ja perseisine käsineen imuttaa ruusufinnisellä nenällään nenäkarvat lakaisten purnukan pintaa :(

Joku jolla on ongelmia ihon kanssa, saa kivat tulehdukset.

Vierailija
4/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tämä nillitys! Että oikein saippua kuivuu ja basillit pääsee puteliin, kun niitä nuuhkii nenäkarvat väpättäen:).

First World Problems, ei voi muuta sanoa. Hankkikaa ihan oikeita ongelmia, please.

Vierailija
5/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen haistellut saippuat, deodorantit, huuhteluaineet ym. ennen ostopäätöstä, eli ainakin 25 vuotta. Ja aina olen nähnyt myös muita samassa puuhassa. Ja eka kerran kuulen, ettei joku näin tekisi :)

Vierailija
6/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne alkaa olla riskituotteita jos useampi käynyt avaamassa ja sen jälkeen vielä kauan hyllyssä.

Ja miksi ihmeessä nämä nuuhkijaääliöt eivät ota sitä avaamaansa vaan sen taaimmaisen?

Vierailija
7/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sieltä takaa se putelis, niin onpi nenäkarvaton! Minä ainakin nuuhkin jos uusia tuotteita ostan, mutta mä trimmaan kyllä nenäkarvanikin olen sen verran sivistynyt!

Vierailija
8/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annas kun arvaan: te olette sellaisia, jotka eivät uskalla käyttää pankkiautomaattia ilman hanskoja, ja jotka desinfioivat ostoskärryn aisan ennen kuin uskaltavat tarttua siihen...

juuri näillä ohmisillä on se hieno elektroooninen saippupöpeli, ettei tuu oman lapsenkaan pöpöt kosketuksiin, iik!

Vierailija
9/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää.

Vierailija
10/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin availen ja nuuhkin.

En vaan tajua että miten joku ehtii kyttäämään toisten ihmisten tekemisiä kaupassa.

Vierailija
11/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin haistelen kaikki, missä on testerit. Tai ostan hajusteettomia, jos ei voi testata. En maksa tuotteista vain sen vuoksi, että voin kotona haistaa ja heittää roskikseen.

Vierailija
12/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kerran ihan sama, niin miksi kaikki mun näkemäni haistelijat laittavat sen avaamansa ja haistelemansa pullon takaisin ja ottavat takimmaisen?

Mä en ole nähnyt yhdenkään ottavan sitä avaamaansa pulloa.

Vierailija
13/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kerran ihan sama, niin miksi kaikki mun näkemäni haistelijat laittavat sen avaamansa ja haistelemansa pullon takaisin ja ottavat takimmaisen?

Mä en ole nähnyt yhdenkään ottavan sitä avaamaansa pulloa.

Vierailija
14/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on kerran ihan sama, niin miksi kaikki mun näkemäni haistelijat laittavat sen avaamansa ja haistelemansa pullon takaisin ja ottavat takimmaisen? Mä en ole nähnyt yhdenkään ottavan sitä avaamaansa pulloa.

Minä en ole noin neuroottinen ja bakteerikammoinen ;-). Dödöt ja suihkusaippuat säilyvät avattuna 1-3 vuotta jopa kuumassa kylpyhuoneessa, ei todellakaan ole mikään ongelma kaupan hyllyssä...

Vierailija
15/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aatteles, vaatteitakin saa SOVITTAA siellä kaupassa ennen maksua!! Voit vaan kuvitella millaisia iho- ja sieni-infektioita saatat sitäkin kautta saada!

maksamattoman tuotteen saisi avata ilman erillistä lupaa.

Vierailija
16/65 |
18.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää haistaa ennen ostoa!

Vierailija
17/65 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haistan aina ostaessani uutta dödöä, saippuaa tai pesuainetta. Harmi sulle.

Vierailija
18/65 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös haistan kaikkea ostamiani tököttejä; saippuat, shampoot, hoitoaineet, dödöt ja hiuslakastakin suihkasen vähän, jos on outo merkki. Haistan myös pyykinpesuaineet ja keittiön/wc:n puhdistusaineet. En halua pahanhajuisia tuotteita, menee rahat hukkaan.

Vierailija
19/65 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös haistan kaikkea ostamiani tököttejä; saippuat, shampoot, hoitoaineet, dödöt ja hiuslakastakin suihkasen vähän, jos on outo merkki. Haistan myös pyykinpesuaineet ja keittiön/wc:n puhdistusaineet. En halua pahanhajuisia tuotteita, menee rahat hukkaan.

toisten puoleksi käyttämiä hiuslakkoja? Jos kaikki noin tekevät, niin tyhjiähän ne pullot ovat kohta.

Saati, että alkavat kuivaa, ja pesiä basilleja, kun availlaan ja sisään pääsee ties mitä pienhiukkasia joka kerta.

Ettekö te raski peseytyä, ja käyttää niitä tuotteita, eiväthän ne montaa viikkoa kestä kuitenkaan, jos niitä käyttää. Sitten voi seuraavaksi ostaa eri merkkiä.

Pitäisi teille haistelijoille olla omat testerikappaleet joka tuotteesta vissiin. Ostaisitte sitten niistä kappaleista. Ai mutta eihän ne teille kelpaisi kuitenkaan...

Vierailija
20/65 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten puoleksi käyttämiä hiuslakkoja? Jos kaikki noin tekevät, niin tyhjiähän ne pullot ovat kohta. Saati, että alkavat kuivaa, ja pesiä basilleja, kun availlaan ja sisään pääsee ties mitä pienhiukkasia joka kerta. Ettekö te raski peseytyä, ja käyttää niitä tuotteita, eiväthän ne montaa viikkoa kestä kuitenkaan, jos niitä käyttää. Sitten voi seuraavaksi ostaa eri merkkiä. Pitäisi teille haistelijoille olla omat testerikappaleet joka tuotteesta vissiin. Ostaisitte sitten niistä kappaleista. Ai mutta eihän ne teille kelpaisi kuitenkaan...

Jos ei ole kärsikööt nahoissaan. En todellakaan aio ostaa mitään kaamean hajuista dödöä tms.