Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja taas kaupassa joku ääliö availi saippuaputeleita

Vierailija
17.01.2013 |

Mikä helvetti noita ihmisiä vaivaa?

Joskus olen nähnyt kyllä ihan suomalaisenkin pikkupojan, äitinsä katsellessa sallivasti vieressä, haistelevan jokaista dödömerkkiä.

Hyi yöök, en mä halua ostaa sellaisia pulloja, joissa joku on huljuttanut nenäkarvojaan.

Eikö nyt yksi saamarin sampoo tai saippua mene nuuskimattakin.

Vai kerran vuodessako sitä käytetään, kun ollaan hurmaamassa suomineitoa.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta hommaisi testerit joka tuotteesta. En todellakaan osta deodoranttia, jota käytetään tuoksun takia, haistamatta miltä se tuoksuu. En halua haista itselleni epämieluisalle tuoksulle. Et sinäkään ostaisi hajuvettä sitä haistamatta! Suihkusaippua ja huuhteluaine tulee haistettua myös, sillä ne jäävät iholle ja vaatteisiin tuoksumaan. Olen asian suhteen vielä melkoisen tarkka, ja nuuskin joskus kymmeniä purkkeja ennen kuin saan tehtyä valinnan. Ostan kyllä sen itse nuuskimani, sillä en ole edes osannut ajatella, että joku dödö purkki nuuskaisusta menisi pilalle. Shampoita en haista.

teidän pitäisi pyytää itse ne testerinne näistä tuotteista, eikä ajatella, että jos ei ole kiellettyä, niin se avaaminen on sallittua... Kumpihan on normaalimpaa, ostaa se bliw haistelematta vai ei?

selkeässä vähemmistössä. Joten jos sinua kiusaa se, että joku nuuhkaisee saippuaa, niin pyydä sinä ne testerit. Nuuhkimista kun ei kauppiaat kiellä, niin se tietysti on myös siten sallittua.

Vierailija
62/65 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinä et ainakaan ole mikään mikrobiologian asiantuntija :D Jos olisit, tietäisit että ilma ympärillämme on täynnä niin homeitiöitä kuin bakteerejakin ja tuotteen pelkkä avaaminen todellakin vaikuttaa sen säilyvyyteen.

Jos joku on oikeasti joskus nähnyt jonkun niistävän sinne saippuapulloon tai oikeasti huljuttavan nenäfinniään siellä, niin okei, saippua voi seuraavan 2 vuoden aikana siitä pilaantua. Mutta pelkällä korkin avaamisella ja haistamisella ei ole ko tuotteiden mikrobiologiseen laatuun minkäänlaista vaikutusta.

jopa aivan maallikolle helpon faktan, että ne tuotteet sisältävät säilytysaineita. Ne on suunniteltu kestämään availua, koska esim. saippuaa käytetään ja säilytetään kylpyhuoneessa, jossa on helposti yli 30 astetta lämmintä ja toooooodella kosteaa - siis mitä parhain ympäristö erilaisten bakteerien lisääntymiselle. JA silti ne saippuat säilyvät AVATTUNA reilun vuoden vähintään. Saati nyt sitten kaupassa, jossa lämpö on noin 20 astetta ja ilma kuivaa. Huoli pois siis!

tää on tätä nykyaikaa, että bakteerikammoisia piisaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sinne purkkiin menee, kun joku Rapa-Ripa pölyisine vaatteineen, ja perseisine käsineen imuttaa ruusufinnisellä nenällään nenäkarvat lakaisten purnukan pintaa :(

Joku jolla on ongelmia ihon kanssa, saa kivat tulehdukset.

:D

Vierailija
64/65 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt hetki missä kaikessa ne ovat kulkeneet ennen kaupanhyllyyn päätymistä ja moniko työntekijä niitä on loninut. Eivät enää siitä likaisemmaksi muutu vaikka niistä joku tuoksua nuuskaisee.

Vierailija
65/65 |
21.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruoanlaitossa ja siitä seuraavasta ALZHEIMERISTA!!!!! Eikö vaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi