Ei tuu mitään mun opiskeluista, koko ajan keksin muuta oheistoimintaa.
Kyllä tulee ainakin liikuntaa :)Pari päivää olen ollut tehokas, muuten olen lähinnä lorvaillut kohta kaksi viikkoa opintovapaastani...
Kommentit (18)
Itseasiassa opinnot eivät ole edenneet moneen vuoteen.
Olis paljon helpompaa vaan tehdä ahkerasti, mutta kun ei vaan tule mitään! Mä tänään kans jo pari kertaa liikkunut ja käynyt keskustassa "asioilla", vaikka ei juuri mitään asioita ollutkaan. Nyt aloin kuvaamaan huutonettiin tavaraa :) ap, tsemppiä teille muillekin, ei luovuteta!
niin ei enää saanut otetta opintoihin. -rahikainen
niin ei enää saanut otetta opintoihin. -rahikainen
Taitaa loppupeleissä käydä niin, että muut valmistuu ja mä oon jo tippunut kelkasta ;) ap
mutta sitten tuli kaikenlaista tapahtumaa elämässä ja sitä yhteisön tukea ei enää saanut samalla tavalla kuin aikaisemmin ja nyt sitten toiset ovat valmistuneet ja meikäläinen ei. -rahikainen
nousisi tällä tutkinnolla muutaman satasen kuussa, joten kannattaisi sen takiakin vaan tehdä, mutta laiska mikä laiska! ap
vaikka kuinka paljon, mutta puuttuisi vielä pari kurssia, yksi kolmen kuukauden harjoittelu ja gradu. Gradua varten on matskua, mutta kun tekisi mieli kirjoittaa mieluummin fiktiivinen romaani. -rahikainen
kyllähän sinä sitten sen valmiiksi saat. Itse tein ammattikorkeakoulussa opinnäytteen parityönä ja se oli mukavampi kuin yksin ja valmistuin sutjakkaasti. Yliopistossa sitten on ollut toisin. -rahikainen
tämä pitää kuitenkin olla jo paljon syvällisempi kuin kaksi edellistä, huoh.... ap
eikä melkein. Saatko millaista ohjausta työhön? -rahikainen
No menetelmä aika selvä ja tutkimusmatskuakin valmiina, mutta se teoria, argh! ap
on mukavinta. Etkö löydä sopivia lähteitä vai etkö jaksa niitä muokkailla? -rahikainen
se, että kirjoittaa oikeaa asiaa suhteessa tutkittavaan asiaan.... ap
asian vierestä. Siinä auttaa asiasanat, jotka määrittävät aihetta eli siis keskeiset käsitteet. Olet varmaankin ne alussa maininnut. -rahikainen
Pomodoro-tekniikka. Sillä kerätään tomaatteja, eli 25 minuutin keskeytyksettömiä suorituksia, ja kirjataan ylös se, mitä on tehty. Hirveän karu totuus sieltä paljastui, mutta opiskelu on alkanut sujua.
http://www.pomodorotechnique.com/
(toi on täysin ilmainen, kaikki ohjeet voi ladata sivuilta, ja Google Playsta ainakin voi ladata monta pomodoro-kelloa ilmaiseksi)
Mäkin olen koko päivän vaan "hoidellut asioita" kaupoilla, ollut lenkillä yms.. Eli kaikkea muuta paitsi opiskellut. Miten se onkaan niin vaikeaa.