Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei tuu mitään mun opiskeluista, koko ajan keksin muuta oheistoimintaa.

Vierailija
17.01.2013 |

Kyllä tulee ainakin liikuntaa :)Pari päivää olen ollut tehokas, muuten olen lähinnä lorvaillut kohta kaksi viikkoa opintovapaastani...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen koko päivän vaan "hoidellut asioita" kaupoilla, ollut lenkillä yms.. Eli kaikkea muuta paitsi opiskellut. Miten se onkaan niin vaikeaa.

Vierailija
2/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa opinnot eivät ole edenneet moneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis paljon helpompaa vaan tehdä ahkerasti, mutta kun ei vaan tule mitään! Mä tänään kans jo pari kertaa liikkunut ja käynyt keskustassa "asioilla", vaikka ei juuri mitään asioita ollutkaan. Nyt aloin kuvaamaan huutonettiin tavaraa :) ap, tsemppiä teille muillekin, ei luovuteta!

Vierailija
4/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei enää saanut otetta opintoihin. -rahikainen

Vierailija
5/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei enää saanut otetta opintoihin. -rahikainen

Taitaa loppupeleissä käydä niin, että muut valmistuu ja mä oon jo tippunut kelkasta ;) ap

Vierailija
6/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten tuli kaikenlaista tapahtumaa elämässä ja sitä yhteisön tukea ei enää saanut samalla tavalla kuin aikaisemmin ja nyt sitten toiset ovat valmistuneet ja meikäläinen ei. -rahikainen

Vierailija
7/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousisi tällä tutkinnolla muutaman satasen kuussa, joten kannattaisi sen takiakin vaan tehdä, mutta laiska mikä laiska! ap

Vierailija
8/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka paljon, mutta puuttuisi vielä pari kurssia, yksi kolmen kuukauden harjoittelu ja gradu. Gradua varten on matskua, mutta kun tekisi mieli kirjoittaa mieluummin fiktiivinen romaani. -rahikainen

Vierailija
9/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän aleta hommiin??? ;) ap

Vierailija
10/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllähän sinä sitten sen valmiiksi saat. Itse tein ammattikorkeakoulussa opinnäytteen parityönä ja se oli mukavampi kuin yksin ja valmistuin sutjakkaasti. Yliopistossa sitten on ollut toisin. -rahikainen

Vierailija
11/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä pitää kuitenkin olla jo paljon syvällisempi kuin kaksi edellistä, huoh.... ap

Vierailija
12/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä melkein. Saatko millaista ohjausta työhön? -rahikainen

Vierailija
13/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menetelmä aika selvä ja tutkimusmatskuakin valmiina, mutta se teoria, argh! ap

Vierailija
14/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mukavinta. Etkö löydä sopivia lähteitä vai etkö jaksa niitä muokkailla? -rahikainen

Vierailija
15/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, että kirjoittaa oikeaa asiaa suhteessa tutkittavaan asiaan.... ap

Vierailija
16/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asian vierestä. Siinä auttaa asiasanat, jotka määrittävät aihetta eli siis keskeiset käsitteet. Olet varmaankin ne alussa maininnut. -rahikainen

Vierailija
17/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomodoro-tekniikka. Sillä kerätään tomaatteja, eli 25 minuutin keskeytyksettömiä suorituksia, ja kirjataan ylös se, mitä on tehty. Hirveän karu totuus sieltä paljastui, mutta opiskelu on alkanut sujua.

http://www.pomodorotechnique.com/

(toi on täysin ilmainen, kaikki ohjeet voi ladata sivuilta, ja Google Playsta ainakin voi ladata monta pomodoro-kelloa ilmaiseksi)

Vierailija
18/18 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap