Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä äidistä, joka pukeutuu pilkkihaalareihin kun lähtee puistoon lasten kanssa?

Vierailija
17.01.2013 |

Ajattelisin että haalari on käytännöllistä niin voi hyvin touhuta lasten kanssa lumikasoissa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuh onneksi en itse ole tuollainen! Enkä haluaisi olla kyseisen henkilön kanssa tekemisissä. Kyllä sitä voi ulos(kin) pukeutua lampimästi ja TYYLIKKÄÄSTI, esim. Canada Goose, toppahousut ja Uggit/Sorellit.

En vaan ymmärrä miksi ei välitetä omasta ulkonäösta kun on lapsia ja sitten perustellaan sitä käytännöllisyydellä ja järkevyydellä...

Minun mielestäni pilkkihaalariin pukeutuja nimenomaan huolehtii ulkonäöstään. Tässä ideana se, ettei häntä vahingossakaan sekoiteta mihinkään Kanadanhanhi-pissiksiin tai muihin Ukkeihin sekaantujiin. =)

Eli pisteet pilkkihaalarille.

Vierailija
22/22 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuh onneksi en itse ole tuollainen! Enkä haluaisi olla kyseisen henkilön kanssa tekemisissä. Kyllä sitä voi ulos(kin) pukeutua lampimästi ja TYYLIKKÄÄSTI, esim. Canada Goose, toppahousut ja Uggit/Sorellit.

En vaan ymmärrä miksi ei välitetä omasta ulkonäösta kun on lapsia ja sitten perustellaan sitä käytännöllisyydellä ja järkevyydellä...

Minun mielestäni pilkkihaalariin pukeutuja nimenomaan huolehtii ulkonäöstään. Tässä ideana se, ettei häntä vahingossakaan sekoiteta mihinkään Kanadanhanhi-pissiksiin tai muihin Ukkeihin sekaantujiin. =)

Eli pisteet pilkkihaalarille.

Mutta vitsiksihän tuo on tarkoitettukkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla