Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käräytänkö petturin vai en?

Vierailija
17.01.2013 |

Joitakin kuukausia sitten ystäväpariskuntamme, jonka mies on oman mieheni parhaimpia ystäviä, erosi. Otimme miehen ns. "siipiemme suojaan" eron jälkeen ja vietimme hänen kanssaan paljon aikaa, minä tietysti olin lohduttelijana myös tämän eronneen pariskunnan naiselle.

Koska eronnut mies vietti kanssamme paljon aikaa, hän tottakai tutustui myös minun naispuolisiin ystäviini. Heistä kahden kanssa hänellä olikin pieni romanssi, ja jo silloin jouduin nk. "valitsemaan puoleni", eli päättämään kenelle olen lojaali. Päätökseni oli, että pidin ystävistäni itselleni läheisemmän ajan tasalla tilanteesta, ts. vihjailin hänelle, ettei eronnut mies välttämättä heilastele pelkästään hänen kanssaan. Samaan aikaan olimme yhä siis ystäviä tämän eronneen eksän kanssa, joten olin melkoisessa sopassa koska tiesin miehen tekemisistä liikaa.

Nyt tällä miehellä on jo erittäin orastava parisuhteen alku naisen kanssa, jota en tunne kuin hyvin pintapuolisesti. Silti tämä mies edelleen vikittelee erästä ystävääni (ei kumpikaan aiemmista), ja jopa vielä aika näkyvästi. Tämä vikitelty nainen on siis myös mieheni ystävä, ja hieman ihmettelemme tilannetta. Tämä eronneen miehen "tuleva tyttöystävän" eli orastavan parisuhteen toinen puolisko ei siis tiedä tästä vokottelusta mitään.

Viikonloppuna menemme tämän eronneen miehen ja uuden naisensa luokse viettämään "pariskuntailtaa". Olen päättänyt kevyesti vitsaillen sanoa miehelle kaikkien meidän neljän kuullen, että yhteinen ystävämme ei ymmärrä hänen roisia vihjailuaan. Mieheni on sitä mieltä että minun pitäisi pitää suuni tukossa, mutta itse olen jo täysin kyllästynyt tämän "eronneen ressukan" seikkailuihin, ja varsinkin siihen, että joudun salailemaan tietämiäni asioita ystäviltäni ja nyt tältä hänen wannabe-tyttöystävältään.

Mitä tekisitte, jättäisittekö puuttumatta vai käräyttäisittekö paskiaisen?

Tekisi mieli olla lojaali ystävilleni ja naisille ylipäätään (olen joutunut tämän miehen osalta lohduttelemaan siis jo KOLMEN ystäväni sydänsuruja, jos miehen exä lasketaan mukaan) ja käräyttää tuollainen gigolo, mutta tämä toisaalta toisi ongelmia miesten välille.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sinun asiasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla