Olen laihtunut 12 kg eikä kukaan huomaa.. Paitsi mä.
Saas nähdä koska ensimmäinen ihminen sanoo jotain ja kuka se lieneekään.. tsemppii mulle!
Kommentit (26)
Jos sin paino nyt onkin tippunut mallista "ryhävalas" malliin "ylipaisunut virtahepo", niin ei normipainoiset tuollaista eroa vielä huomaa. Sama vanha läski sä niille olet edelleen.
Miten joku voi kuvitella, etta kenellekaan voi sanoa noin pahasti ihan tosta vaan? Ei tule mieleenkaan , milta se laihduttajasta tuntuu?
Jostainhan se vaikka kuinka ylipainoisen aloitettava, eika tuollaiset kommentit tunnu kenestakaan hyvalta, ei edes sivullisesta!
Miten ihmeessa juuri lihavuudesta nayttaa olevan oikeutettua sanoa torkeita kommentteja! Ei kukaan molayta mitaan vaikka tupakoinnista (joka myos on epaterveellista) tai isokorvaisuudesta (joka myos on esteettisesti erilaista)...kysyn vaan?
Ap:lle hurjasti onnea ja motivaatiota! Projektisi on alkanut hyvin ja siita sita motivaatiota tuleekin!
Nr 17, BMI 22
Eihän tuo ylläoleva kommentoija muutakun vastannut kysymykseen.
Jos ei toisten kommentteja halua kuulla, paras vaan pysyä omassa huoneessaan, pitää netti kiinni ja ahmia niitä munkkeja.
Jos sin paino nyt onkin tippunut mallista "ryhävalas" malliin "ylipaisunut virtahepo", niin ei normipainoiset tuollaista eroa vielä huomaa. Sama vanha läski sä niille olet edelleen.
Miten joku voi kuvitella, etta kenellekaan voi sanoa noin pahasti ihan tosta vaan? Ei tule mieleenkaan , milta se laihduttajasta tuntuu?
Jostainhan se vaikka kuinka ylipainoisen aloitettava, eika tuollaiset kommentit tunnu kenestakaan hyvalta, ei edes sivullisesta!
Miten ihmeessa juuri lihavuudesta nayttaa olevan oikeutettua sanoa torkeita kommentteja! Ei kukaan molayta mitaan vaikka tupakoinnista (joka myos on epaterveellista) tai isokorvaisuudesta (joka myos on esteettisesti erilaista)...kysyn vaan?
Ap:lle hurjasti onnea ja motivaatiota! Projektisi on alkanut hyvin ja siita sita motivaatiota tuleekin!
Nr 17, BMI 22
Jos ei toisten kommentteja halua kuulla, paras vaan pysyä omassa huoneessaan, pitää netti kiinni ja ahmia niitä munkkeja.
olet ahminut aamiaiseksi? Kilon paskaa?
Mieheni on tapaa sanoa yhtä tuttuamme nähtyämme että ompas taas lihonnut/laihtunut.
Itse en tuollaisia yleensä huomaa mutta vaikka huomaan että on tainnut laihtua en viitsi kommentoida koska ei tahdo pysyä mukana tuossa jojoilussa. Tämä nainen siis selkeästi lihoo ja laihtuu välillä pari kertaa vuodessa.
Muutenkin olen varovainen kommentoimaan mitään toisten painosta tai ulkonäöstä paitsi oma perhe, sisarukset ja vanhemmat.
Tsemppiä AP !! Minulla olisi tavoitteena kanssa pudottaa painoa mutta tiukille ottaa. Jatka sinä hyvää saavutustasi.
Nr 17, BMI 22
Jos tama on normaalikommukaation taso, niin aika alas on vajonnut. Minulle ainakin sarahti korvaan aika pahasti ihan pelkalla empatialla, ei kaikkea tarvitse itse kokea ymmartaakseen.
Ainakaan helposti. Vaatevalinnat myös...
Mutta silti hienoa, jatka samaan malliin! Kyllä ne aikanaan. Kohta sulla on. Uudet vaatteet
Jos olet edelleen ylipainoinen, reilusti. Sitten huomataan, kun olet lähellä normaalia/normaali.
Minusta huomaa muutaman kilonkin tippumisen, mut mä olenkin hoikka.