Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tällä palstalla on ilmeisesti yksi ja sama tarinankertoja...

Vierailija
16.01.2013 |

aina jotain jännää ja ihmeellistä, kun lukee tarkemmin, huomaa että kirjoittaja aina yksi ja sama...no kai sitä joku 150-kiloinen näppiskään liimaantunut saa taas jotain kiksejä mielikuvitusmaailmastaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tikusta vähintään pitää saada väännettyä asiaa.

Tulee jo melkein fyysisesti paha olo, kun sen tyylin täältä bongaan... On jotenkin ahdistava tyyppi.

Vierailija
2/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 hullu ja kolme läskiä ja n. 100 rikasta taitaa muutama köyhäkin olla ainakin sillon tällön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaahan linkkiä.

Vierailija
4/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina jotain jännää ja ihmeellistä, kun lukee tarkemmin, huomaa että kirjoittaja aina yksi ja sama...

Kyllä huomaa jo aloitukset. Varmaan joku toimittaja, jonka huvia ja ajanvietettä on testailla miten ja minkä tyyliset kauhistelut ja tarinat uppoavaT aaveekansaan.

Vierailija
5/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaahan linkkiä.

.

Kunhan availet, niin sama tyylilaji = oikea av-mamuskan prototyyppi, jota muut sitten joko tylyttävät, puolustavat, ihmettelevät ja kauhistelevat.

Vierailija
6/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"nolasin itseni tänään ihan täysin" tms.

Aloitustehtailijan kunniaksi on kuitenkin sanottava, että liekki roihuaa otsikon edellä.

Vierailija
7/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisi kai mennytkin läpi, mutta kun sopivasti oli ap vielä koeajalla...

Vierailija
8/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten olisi kai mennytkin läpi, mutta kun sopivasti oli ap vielä koeajalla...

Ketjut paljastuvat yleensä siitä, että oikeasti, oikeasti kukaan ei voi olla niin tumpelo.

Vierailija
9/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika moni. Minäkin menin lankaan ja luulin, että tarkoititte minua. Mutta sitten tajusin, että ehei, en se taaskaan ole mä ja ikävää, että kukaan ei puhu musta missään kun niin, niin hirveästi haluaisin. Minäkin voisin näes osallistua sen nettijulkkiksen luomiseen, mutta kun en ollenkaan tiedä, että miten se sellainen temppu tehdään.

Niin, siis eivät taaskaan tarkoittaneet minua. Tarkoittivatko he ehkä sitten sinua. Täällä on porukalla apinoita liikkeellä, jotka yrittävät matkia "kenen tahansa" kirjoituksia, mutta eivät kirjoita muka "koskaan" omalla tyylillään. He jopa allekirjoittavat samoilla "nimimerkeillä" kuin joku "alkuperäinen". Jopa Candy kirjoittelee sikinsokin ja ryhtyy sekä Mikkosedäksi (muinoinen) satusetä että joksikin satutädiksi, ja kertoo sitten, että ei ole vielä jossain vaihdevuosi-iässä tms hömppää... Että semmoista...

Siis tämä linkki on hirvittävä, koska tämä herättää palstamammoissa kaikenlaisia harhoja ja megalomanian tunteita. Kuka tahansa aavemama voi tuntea olevansa joku jättiläinen, mikälie titaani (11 cm mies) tai titaanitar (ammattikirjailija, joka täällä kirjoittaa naisena)...

SIIS HUHHUIJAA... minä ainakin pesen käteni ja ilmoittaudun, että tämä kiroilutyyli on aito eikä mikään feikki. Jos tunnistatte minut niin asialla on kuitenkin voinut olla joku feikki. En yritä mitään, mutta en ole syyllistynyt tommoisiin aloituksiin josta minua syytätte. Ja olisiko se sitten joku rikos, jos joku aavemama olisi noita availlutkin, sillä eihän tämä palsta pieri jos tänne ei kukaan mitään juttuja kirjoittaisi. Kannattaisi kirjoittaa ihan kunnollisia, eikä halveerata tätä palstaa, koska silloin meillä kaikilla olisi hauskempaa...

Ja pankaa se huumorinkukka kukkimaan ja ottakaa sitä ravinnetta kukillenne ihan omaan lasiinne niin tiedetään, että mitä teillä on tänä iltana lasissa. Katsoitte varmaan Lillemorin tarinaa tänään telkkarista ja mitään pillereitä ei kannata ottaa niin kuin Lillemor teki ihan in prison, too. (Enkuntaidot huonot ja välillä huutelen siihenkin apua, mutta just ton yhden sanan satuin osaamaan kuten myös ton "too". Tea for two in London two to three. Meniks oikein? Jos meni, niin kerrankin! HUOH!

Mutta en mä kyllä mistään sticksistä mitään stooria saisi aikaan ja mitään candyliinejä EN OSAA KIRJOITTAA en sitten alkuunkaan vaikka mulla on se yksi stoori, missä Candy huokaa Mikolle, että rakas pane mua kakkoseen... mutta se ei löydy mistään candyliinin blogista vaan ihan muualta. Mä olen kyllä sitä mieltä, että siinä kohtauksessa Candy on selvä teinimasokisti ja Mikkoliini kamala sadistisetänen... voi Mikkosein...

Vierailija
10/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne liekit roihuaa kyllä ihan muiden kirjoituksissa.

Vierailija
11/11 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitettavasti nämä ap:n mainitseman satuilijan aloitukset kyllä saavat väkeä vastailemaan. Mitään kovin pitkiä niistä ei tule, mutta hetken liekki roihuaa...