KOuluarvosana parisuhteellesi ja kuinka kauan olette olleet yhdessä?
Halutessasi voit lisätä muutaman parhaan ja huonoimman puolen liitostasi/suhteestasi.
Meillä arvosana 7.5, yhdessä 18v (josta naimisissa 15v)
Parhaat puolet: yhteinen huumori, uskollisuus, vahva sitoutuminen
Huonoimmat puolet: huono kommunikaatio, huonoja riitelemään rakentavasti, mies ei yhtää uhrautuva
Kommentit (13)
kaikki muu oikein hyvin, paitsi seksielämä... Sitä on liian vähän johtuen kiireestä ja siitä että miestä ei se tarpeeksi kiinnosta. Valitettavasti
8. Tullaan hyvin juttuun, samanlainen huumori, ei hirveästi riitoja. Kiihkeys on kadonnut. Yhdessä 8v.
Yhdessä olemme olleet viisi vuotta. Suhde on parantunut ajan myötä. Mies on hellempi ja huomioivampi, mutta kyllä olen saanut häntä kouluttaakin. Eihän siellä perämetsissä mitään tapoja ole ollut, isot ihmisetkin käyvät "asioillaan" mieluummin puskissa kuin sisävessassa.
Hyvät puolet: Yhteinen hyvä huumori, uskollisuus, sitoutuneisuus, tarvittaessa oma aika molemmilla, samoin yhteinen aika (molemmat juuri sopivassa suhteessa), seksi ym.ym.
Huonot: aina ei mene ajatukset ja asiat yksiin (väärinkäsityksiä), arki on vähän enemmän minun harteilla.
Hyvää on ettei meillä ole väkivaltaa, ja että joskus on hyviäkin keskusteluja. Ja hän on lapsille mukava, joskaan ei erityisen aktiivinen.
Huonoa on etten rakasta tai halua miestäni seksuaalisesti, etten kunnioita häntä elinkumppanina (laiskuutensa ja itsekkyytensä vuoksi) enkä yleensä haluaisi olla hänen kanssaan ollenkaan.
Olemme yhdessä minun puolestani pelkästään säilyttääksemme lasten ydinperheen vielä jonkin aikaa. Mies väittää rakastavansa minua, muttei tee mitään sellaista mikä sen käytännössä osoittaisi, kuten korjaisi sotkujaan.
Yhdessä reilu 4 vuotta.
Plussia samankaltaisuus, sama huumori, luontevuus, normaaliarjen mutkattomuus ja tasaisiis
Miinuksia seksin vähyys ja se ettei se tyydytä (minua ei haluta, välillä ei ollenkaan ja välillä vaan se oma mies ei haluta), jonkinlainen kyllästyminen (ei tule enää juteltua niin innokkaasti kuin ennen), minun ärtyisyyteni miehen siivottomuuteen
Onkohan tämä vaan joku neljännen vuoden kriisi vai pitäisikö huolestua?
Hyvää on ettei meillä ole väkivaltaa, ja että joskus on hyviäkin keskusteluja. Ja hän on lapsille mukava, joskaan ei erityisen aktiivinen.
Huonoa on etten rakasta tai halua miestäni seksuaalisesti, etten kunnioita häntä elinkumppanina (laiskuutensa ja itsekkyytensä vuoksi) enkä yleensä haluaisi olla hänen kanssaan ollenkaan.
Olemme yhdessä minun puolestani pelkästään säilyttääksemme lasten ydinperheen vielä jonkin aikaa. Mies väittää rakastavansa minua, muttei tee mitään sellaista mikä sen käytännössä osoittaisi, kuten korjaisi sotkujaan.
Hyvää rakkaus, huomioiminen, perheeseen sitoutuminen, ystävyys, yhdessä tekeminen, arjen jakaminen, huumori, keskustelu, samat arvot ja mm. lastenkasvatusnäkemys, ei enää riitoja (ei jaksa eikä viitsi eikä oikeastaan tarvitsekaan!)
Huonoa: ehkä liallinenkin yhdessäolo joskus.
Mitähän tää kertoo että unohdin kokonaan ton seksipuolen.....Toimii sekin molempia tyydyttävällä tavalla
En keksi suhteestamme mitään epätyydyttävää. Ihana mies minulle, ihana isä lapsille. Lisäksi hyvin pidetty ja arvostettu työssään. Riitaa emme aikaiseksi saa. Pidämme samoista asioista. Teemme yhteisiä juttuja, omiin menoihin ei kummallakaan hinkua. Mutta molemmat vapaita menemään, jos omia menoja esim ystävien kanssa on. Yhdessä 12 v.
Yhdessä 7 vuotta. Olemme jo hyvin aikuisia ihmisiä, ja molemmilla avioliitto takana. Tiedämme myös, mitkä voisivat olla liiton kompastuskivet, ja osaamme välttää niitä. Hoidamme suhdettamme.
Jos minulla joskus jotain valittamista olisikin, se johtuisi vain ja ainoastaan omasta lievästä melankolisuudestani.
Arvosana 7; yhdessä 2,5 vuotta ja avoliitossa
Hyvät puolet: Paljon läheisyyttä (halailua, pussailua), talous pyörii hyvin, ei alkoholismia tai väkivaltaa, ei juurikaan riitoja
Huonot puolet: Ollaan todella erilaisia ihmisiä, enkä siedä miehen huonoja puolia kovinkaan hyvin, seksielämä on melko väljähtynyt, meillä ei ole yhteisiä päämääriä eikä yhteistä tulevaisuutta (muutaman vuoden päästä olemme todennäköisemmin eronneet kuin naimisissa). Tämä ei kuitenkaan ole niin kamalaa, kun molemmat tiedostaa asian.
Hyviä puolia: hyvä olla yhdessä, halu olla yhdessä ja tehdä yhdessä asioita, helppo arki, molemminpuolinen kunnioitus, uskollisuus, seksi,.....näitä voisi luetella loputtomiin.
Huonoja puolia: mies tuppaa ajattelemaan kaikesta negatiivisesti, kun minä taas positiivisesti. Tästä on tullut jo vähän yhteinen vitsi ja mies tiedostaa tämän. Aika ajoin aika ärsyttävää silti.