Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset syö ravintolassa pakasteruokapaskaa kovalla hinnalla!!!

Vierailija
16.01.2013 |

tähnä kuuluvat lähes kaikki s-ryhmän jutut, shellit ehkä abc ym.

tilaat pihvin, se maistuu paskalta. Tilaat siihen lohkoperunan, (lohkoperunahan pitäisi uunissa paistaa ja maustaa) se ei eroa ranskanperunasta mitenkään, se on upotettu rasvaan ja paistettu. muusi on pussista ja pihvit pakasteesta. Hintaa tulee 11-14€ annos. Ihan sikamainen hinta niinn paskasta ruuasta ettei voi ruuaksi sanoa.

http://blogit.hs.fi/kauhaajarakkautta/2013/01/15/tuhansien-murheelliste…

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan siihen jo totuttu.

Vierailija
2/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. keskihintatasonkin ravintoloissa. Esim. perunat tulevat juurikin vakuumipakattuina, valmiiksi kuorittuina ja esikeitettyinä.

Hiljentäisivät edes sen keittiöstä kuuluvan mikrouunin kilahduksen jollain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä jokainen tietää, että ravintoloissa ei itse kasvateta lehmiä, ananaksia tai kookospuita ja että ruokia ei valmisteta siellä keittiön kätköissä alusta lähtien.

Sellaisesta saisi maksaa todella paljon.

Vierailija
4/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmatkin ravintolat yltävät juuri ja juuri ulkomaalaisen pubitarjonnan tasolle.

Vierailija
5/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

paremmatkin ravintolat yltävät juuri ja juuri ulkomaalaisen pubitarjonnan tasolle.

Nythänon tultava siihen tulokseen, että Suomessa pitää syödä paskaa ja ulkomailla on kaikki paremmin ja on syytä provosoitua, jotta palstallemme saadaa keskustelua aikaiseksi. Meillä on nerokas keskustelunavaaja ilonamme.

Vierailija
6/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

s-ryhmän jutut, shellit ehkä abc ym.

Vierailija
7/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

max kerran vuodessa omalla rahalla ravintolassa enkä silloinkaan ketjurafloissa.

Mielummin vien rahani ulkomaille missä on edullista syödä laadukasta ruokaa kunnon ravintoloissa:)

ps mistä saat annoksen 11-14€? Mun mielestä jo ABCn paskapihvit on lähemmäs 30€!!

Vierailija
8/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein matkoilla kotimaassa. Joka kaupungin keskustasta löytyy joku ketjuravintola, josta saa puolivalmistepaskaa. Sitten kun olen lähtenyt pois ja valitan jollekin, että olipa Mikkelissä huonoa ruokaa, joku vinkkaa, että siellä olisi ollut hyväkin ravintola vähän syrjemmässä.

Nimim. eilen söin ravintolakoulu Perhossa ja aitoa ja hyvää oli!

Vierailija
9/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin hyviä ravintoloita - ainoa vika niissä on hinta. Tavallinen tallaaja ei koskaan pääse nauttimaan niistä. HInta ei taas muissa "edullisemmissa" ravintoloissa takaa laatua...

Toisaalta - ulkomailla samantasoisessa ravintolassa voi syödä vaikka kerran viikossa koska hintataso on "normaali".

Vierailija
10/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythänon tultava siihen tulokseen, että Suomessa pitää syödä paskaa ja ulkomailla on kaikki paremmin ja on syytä provosoitua, jotta palstallemme saadaa keskustelua aikaiseksi. Meillä on nerokas keskustelunavaaja ilonamme.

...mutta blogille pitää saada lukijoita ja mainostuloja.

Vierailija
11/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maksetaan palkat ja eläkeet ja sosiaaliturvamaksut niinkuin pitää, niin hintaa palveluille tässä maassa tulee. Voishan sitä aina ottaa käyttöön tuon etelä-euroopan systeemin ja jättää kaikki tuollaiset hoitamatta, se tuntuukin toimivan kansataloudellisesti TOSI kivasti.

Vierailija
12/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki teki pakastettuja sinisimpukoita 27 eurolla/annos. Vielä ylikypsiksi keitettyinä. Yäks

Vierailija
13/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ravintolassa töissä, missä suurin kokkaus on se, että kokki paistaa ja maustaa pihvit. Kastikkeet tulevat valmiina purkeissa tai pusseissa. Nam nam. Annokset kalliit. Mitään ei tehdä itse. Ja jos jotakin joutuu vähän tekemään itse, on se täysin mautonta.

Missä on kokkien ammatti ylpeys? Kaikki tehdään niin helposti kuin vain pystytään, ja jos jotain ei saa tukusta valmiina, sitä ei oteta.

Vierailija
14/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että saat rasnkalaisella huoltiksella jotain raaka-aineesta valmistettua

Vierailija
15/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein matkoilla kotimaassa. Joka kaupungin keskustasta löytyy joku ketjuravintola, josta saa puolivalmistepaskaa. Sitten kun olen lähtenyt pois ja valitan jollekin, että olipa Mikkelissä huonoa ruokaa, joku vinkkaa, että siellä olisi ollut hyväkin ravintola vähän syrjemmässä.

Nimim. eilen söin ravintolakoulu Perhossa ja aitoa ja hyvää oli!

http://eatandjoy.fi/50parasta

Viimeksi söin Juuressa ja ison osan nautittavuudesta vei hinta - pienet suupalan kokoiset sapakset 4,50€ kappale !! Pääruokana ollut peura 29€: 2x 4x4cm palaa lihaa, 2 peukalonpään kokoista porkkananpalaa ja 2 rkl kastiketta. Ei vastaa hinta laatua ei..... Syötävää oli mutta keskinkertaista ja aivan liian vähän jopa pienelle naiselle.

Vierailija
16/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ravintoloista olen palstalaisten kanssa kyllä samaa mieltä. Suomessa taso on sekä kallis, että totaalisen surkea.

Euroopasta melkein missä tahansa on parempi ravintolakulttuuri.

Vierailija
17/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotain ei saa tukusta valmiina, sitä ei oteta.

No eihän sitä voisi ottaakaan, jos sitä ei ole olemassa?

Vierailija
18/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ravintolassa töissä, missä suurin kokkaus on se, että kokki paistaa ja maustaa pihvit. Kastikkeet tulevat valmiina purkeissa tai pusseissa. Nam nam. Annokset kalliit. Mitään ei tehdä itse. Ja jos jotakin joutuu vähän tekemään itse, on se täysin mautonta.

Missä on kokkien ammatti ylpeys? Kaikki tehdään niin helposti kuin vain pystytään, ja jos jotain ei saa tukusta valmiina, sitä ei oteta.

Vierailija
19/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun maksetaan palkat ja eläkeet ja sosiaaliturvamaksut niinkuin pitää, niin hintaa palveluille tässä maassa tulee. Voishan sitä aina ottaa käyttöön tuon etelä-euroopan systeemin ja jättää kaikki tuollaiset hoitamatta, se tuntuukin toimivan kansataloudellisesti TOSI kivasti.

Kerropa MIKSI ruotsissa on PUOLTA HALVEMPAA syödä ravintolassa kuin suomessa ?

Ruotsi on tasan samanlainen maa kuin suomi..

Et muuten osaa vastata

Vierailija
20/65 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä esimerkkejä ruotsalaisista hinnoista. ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän