Suomalaiset syö ravintolassa pakasteruokapaskaa kovalla hinnalla!!!
tähnä kuuluvat lähes kaikki s-ryhmän jutut, shellit ehkä abc ym.
tilaat pihvin, se maistuu paskalta. Tilaat siihen lohkoperunan, (lohkoperunahan pitäisi uunissa paistaa ja maustaa) se ei eroa ranskanperunasta mitenkään, se on upotettu rasvaan ja paistettu. muusi on pussista ja pihvit pakasteesta. Hintaa tulee 11-14€ annos. Ihan sikamainen hinta niinn paskasta ruuasta ettei voi ruuaksi sanoa.
http://blogit.hs.fi/kauhaajarakkautta/2013/01/15/tuhansien-murheelliste…
Kommentit (65)
Minulla ei ole mitään maahanmuuttajia vastaan sinänsä, mutta mielestäni se on ongelma että on jokin paha allergia, eikä kokki ymmärrä mitä yritän selittää.
Mielenkiintoista kuulla kokemuksistasi laivan kokkina. Mitä tämä ihminen vastasi, kun sanoit vihannesten olevan sitä samaa Findusta?
usein tarjoilijat sitten yrittävät toimia puskurina ja tulkkina asiakkaiden ja kokin välillä. Aina sekään ei toimi, jos ei kertakaikkiaan kokilla ole tietoa asioista. Olen nähnyt afrikkalaisperäisen kokin esimerkiksi uskovan että bulgur (joka on vehnää) on sopiva keliaakikolle.
Tuo asiakas jolle avauduin jäi ensin vähän suu auki ja sitten alkoi kysellä että käytetäänkö niitä pakasteita enemmänkin. Minä kyllä ihan rehellisesti tunnustin että kyllä niitä täällä seisovan pöydän puolella kuluu paljon. Sellaiselle kuin minä joka oli opiskellessa nauttinut luovasta ruoanlaitosta, oli melko karua päätyä työpaikkaan jossa laitetaan nätisti tarjolle kaikenlaista pakastettua, tölkitettyä jne. ja hyvin vähän on mitä tehdään itse.
Kerran tilasin kasvisannoksen. Kyseessä ei ollut edes mikään kaupungin huonoimmista taikka halvmmista paikoista. Sain lohkoperunoita ja kaupan pakastejuurespihvinpihvin (löytyy citymarketin pakastealtaasta)ja kastiketta. Ei ollut kulinaristinen elämys :(
että on pakko pakastaa, jottei hävikki olisi kohtuutonta ja hinnat siten vieläkin korkeammat.
Kerran tilasin kasvisannoksen. Kyseessä ei ollut edes mikään kaupungin huonoimmista taikka halvmmista paikoista. Sain lohkoperunoita ja kaupan pakastejuurespihvinpihvin (löytyy citymarketin pakastealtaasta)ja kastiketta. Ei ollut kulinaristinen elämys :(
sitä voi saada todella paskaa yleisesti hyvästäkin ravintolasta. Eräänä vappuna mieheni oli varannut meille erittäin kalliista ja tasokkaasta ravintolasta pöydän, mutta ei ollut tullut maininneeksi että olen kasvissyöjä. Tästä sitten paikan päällä närkästyivät kun heidän vappumenuussa ei ollut mitään kasvisvaihtoehtoja. Lopulta suostui paikan kokki paistamaan minulle ohukaisen, jonka sisällä oli pakastekruunuvihanneksia, ja tilkka smetanaa päällä. Hyh.