Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kylläpä sain naurut eilen, kassa kysy paperit kun ostin tupakkaa :)

Vierailija
16.01.2013 |

Ikää 25v.

Kaikista paras kyllä oli kun 2v sitten kysyttiin paperit kun laitoin lottoa, sanokin oikein että tässähän on tämä ikäraja 18v, meni hiljaseksi kun henkkarit näytin :D

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähästä sinäkin ilosi saat.

Vierailija
2/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aivan taatusti kysyttäisiin nyt kaupoissakin jos ostaisin alkoa tai tupakkaa.

Useimmat 25-vuotiaat ovat kyllä niin nuoren näköisiä että varmaan itsekin kysyisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kassapa teki ihan oikein kun nykyään pitää kaikilta alle 30v vaikuttavilta kysyä paperit.

terkuin 33v joka ei pääse kaupasta viinan kanssa ulos ettei kysytä papereita

Vierailija
4/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävi alkossa ja pyysivät paperit, oli sillä polvet notkahtaa, että anteeks mitä...

Itse olen pari vuotta nuorempi ja aina kysytään paperit, silmät pyörivät muilla päässä, kun vaunuttelen poikani kanssa, kun luulevat, että olen pikkuveljen kanssa liikenteessä, eikä alaikäiset saisi hakea päiväkodista veljeään... Jep jep.

Vierailija
5/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyjät on ohjeistettu kysymään paperit kaikilta, jotka vaikuttavat alle 3o-vuotiailta. Ei kai ihme, jos 25v näyttää alle kolmikymppiseltä jonkun mielestä???

Vierailija
6/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää viisikymppiseltä ennen kuin täyttää kolmeakymmentä. Sitten ei kysellä. Eikä naurata.

Vierailija
7/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysin. Mutta naurattipa silti :) vielä enemmän tuo lotto aikoinaan :D

Ja tupakki oli miehelle, itse en ole ikinä polttanut, että tiedoksi tuolle yhdelle vittuilijalle ;)

Vierailija
8/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykysin. Mutta naurattipa silti :) vielä enemmän tuo lotto aikoinaan :D

Ja tupakki oli miehelle, itse en ole ikinä polttanut, että tiedoksi tuolle yhdelle vittuilijalle ;)

Vierailija
9/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei vain ala kaupassa naurattaa, kun toinen tekee työtään.

Vierailija
10/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta naurattipa silti :)

)

Vierailija
11/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siinä voi polvet notkahtaa tai naurattaa kun ostaa tuotteita, joille on asetettu ikäraja? Ennen oli ohjeistettu kassa kysymään kaikilta alle 25-vuotiailta näyttäviltä paperit, nyt kysytään kaikilta alle 30-vuotiailta näyttäviltä paperit. Parempi vaan kun kysyttäis ihan aina, eipähän tulis epäselvyyksiä tai näitä polvennotkahduksia kenellekään. Eipä samalla kassan tarvisi itse nolostella sitä henkilöllisyystodistuksen kysymistä juuri kaltaistesi urpojen takia.

Itse näytän paperit aina automaattisesti tai pidän kädessä valmiina. Ikää 24, kohta 25. Nopeuttaa sitä kassajonoa muutenkin huomattavasti jos pitää kaikki tarpeelliset kortit esillä...bonukset, henkkarit ja maksukortit.

Vierailija
12/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin aikoinani alkossa jo 16 vuotiaana eikä kukaan kysellyt papereita. Pari vuotta meni hienosti alaikäisenä alkoholia hakiessa. Sillä viikolla kun täytin 18v, olisikohan ollut synttärit keskiviikkona, kävin perjantaina alkossa. Silloin kysyttiin ekaa kertaa paperit. Kassaneidin ilme oli näkemisen arvoinen kun tajusi, että on pari vuotta myynyt alkoa alaikäiselle.

Eikä tämä rajoittunut vain alkoon, ostin tupakkaa kioskilta ja kävin baareissa ihan pokkana. Oliskohan ollut ihan vaan pari kertaa kun piti näyttää kaupassa paperit ja ostokset jäi siihen.

Vierailija
13/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen +30v ja aina kysytään paperit jos jotain alkoholia ostan. Ei tarvitse olla korillinen viinaa, vaan ihan viinipullokin. Täällä nuoret näyttävät vanhemmilta kuin ovat, joten kaikilta kysytään.

Mikä ihme siinä on että polvet tutisee ja naurattaa? Minua ainakin vituttaisi jos kakaroille myytäisiin viinaa/tupakkaa ilman ikää. Haluaisit, AP, varmaan että pojallesikin myydään sitten 14-kesäisenä kaljaa? Jos nyt hetken sieltä asuntoautostasi pystyt katsomaan maailmaa ja ymmärtämään, että se ei pyöri sinun ympärilläsi. Ihmiset ne vain tekevät työtään. Jos näytät pieneltä pilttiposkelta, niin sinulta kysytään henkilöllisyystodistus. Kyynel, itkupotku ja yhyy.

Vierailija
14/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOTTAKAI sulta kysytään paperit, koska alle 30 vuotiailta pitää lain mukaan nykyään kysyä ne! Ei siinä mitään hauskaa ole, mieluummin kassa varmasti kaikilta alle kolmekymppisiltä kysyy ne paperit kun vaarantaa työnsä rikkomalla sääntöjä..

Vierailija
15/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 36v ja joudun tosi usein näyttämään papereita.

Vierailija
16/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOTTAKAI sulta kysytään paperit, koska alle 30 vuotiailta pitää lain mukaan nykyään kysyä ne! Ei siinä mitään hauskaa ole, mieluummin kassa varmasti kaikilta alle kolmekymppisiltä kysyy ne paperit kun vaarantaa työnsä rikkomalla sääntöjä..

Vierailija
17/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se nykyään tarkota että näytät alaikäiseltä jos sulta kysytään paperit vaan se tarkoittaa että näytät alle 30-vuotiaalta! Kaikilta alle kolmekymppisiltä tulisi kysyä paperit, en ymmärrä miksi se henkkareitten näyttö voi joillekin olla niin suuri ja ihmeellinen juttu että oikein naurattaa ??

Vierailija
18/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

-90-luvun alkupuolella syntyneitä :D

t.myyjä

en ymmärrä miksi se henkkareitten näyttö voi joillekin olla niin suuri ja ihmeellinen juttu että oikein naurattaa ??

Vierailija
19/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 38 v., vähänkö tuuletan täällä :D

Vierailija
20/25 |
16.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partiolaisemme yritti leirille lähtiessä ostaa tulitikkuja. Ei myyty, ovat kuulemma tupakkatuotteita. Siitä sai naurut.