Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljonko laitatte rahaa pph:n/päiväkodin hoitajan lahjaan?

Vierailija
06.12.2005 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna kekkasin mielettömän kivat ja hyödylliset 1.80e joten jään alle 8 eken.

Vierailija
2/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei ole ollut hoidossa vielä kauaa ja rahatilanne ei ole juuri nyt loistava. Tosin ei tohon 20:n maa kaadu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on maailman ihanin ihminen, ja sen kanssa on helppo jutella.

Vierailija
4/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedä sitten vastauksista

Vierailija
5/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisällä suklaanameja. En kyllä puhu joululahjasta vaan jouluviemisestä.

Vierailija
6/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hoitaja kotona, nyt muksut päiväkodissa ja varmaan 20-30 ¿

Vierailija
7/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta on ainakin kiva muistaa eheitä jotenkin ja kiittää samalla lastemme hyvästä hoidosta. Varsinkin kun heidän työnsä on niin arvokasta eikä palkkaus ja edut ole sen arvoiset kuitenkaan.

Vierailija
8/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna meni pienet Marimekon joululiinat + kynttilät. Sitä edellisenä korit, joissa juustoja ja keksejä ja viinirypäleitä. Tänä vuonna yksinhuoltajan budjetilla meinaan ostaa teet jokaiselle. Maksanee noin 5x 2,5 euroa. Raha ei minua niinkään kiinnosta vaan se, että mitä milloinkin keksii. Sama muiden lahjojen kanssa.

Vierailija
9/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voi ostaa jokaiselle 20 euron lahjaa, ei kerta kaikkiaan ole varaa. Viime vuonna lahjat maksoivat n. 3 e kappale ja olivat mieleisiä ja lasten itse valitsemia.

Vierailija
10/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostavatko vanhemmat (siis suurin osa) oikeasti jonkin lahjan? Joululahjasuklaita taitaa siinä tapauksessa riittää kesälomaan asti...

Vierailija
11/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulun alla meitä hoitajiakin muistaa.Mun mielestä ei oo väliä mitä antaa,ajatus on tärkein.Lasten tekemät kortit yms.Päinvastoin oikein arvokas lahja tms. suorastaa nolottaa ottaa vastaan!Onhan ne suklaatkin kivoja,mutta oikeassa joku oli mainitessaan niitä riittävän juhannukseen asti...Omien lasten kohdalla summat on vaihdelleet vuosittain.Olen ostanut pk:n hlökunnalle joulukransseja,enkeleitä,kynttilöitä vähän mikä just sillon sattuu miellyttämään.

Vierailija
12/12 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis pliis kerro heti, mikä se on, vois lainata ajatusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi