Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori pojankloppi tk:ssa ei aikonut minua alkaa hoitamaan, mutta

Vierailija
15.01.2013 |

kun sanoin, että sinä saatana hoidat, olen kuntaan maksanut ihan tarpeeksi veroja, ja maksa yhä, että nyt aletaan hoitamaan.....meinasi vajota pöydän alle, mutta laittoi hoidot.

Täytyykö sitä tänäpäivänä olla näin kova, ennenkuin saa hoitoa, mitä sitten on vastassa 10 vuoden päästä?!

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

osannut alkaa hoitamaan isääsi jatkotutkimuksiin, selvät sydänsairausoireet, toivottavasti annoit kunnolla palautetta tällaisesta hoitovirheestä, tai niin, ei hoidettu lainkaan.

Vierailija
22/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina sattuu mokia, lääkärillekin. Ja tulee sattumaan niin kauan kuin ihminen ihmistä hoitaa.

Myös erikoissairaanhoidossa sattuu.

Mutta miksei kukaan tule koskaan kertomaan niistä hyvistä asioista, niitä kun nyt sattuu kuitenkin huomattavasti enemmän. Ihmisiä hoidetaan ja henkiä pelastetaan ihan päivittäin, niistä ei vaan kukaan puhu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikkea ei ole varaa hoitaa. vanhimmat sietääkin kuolla kun sehän on normaalia luonnon kiertokulkua.

Vierailija
24/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkausta, vienyt lääkärille kukkia!!

Vierailija
25/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vaan sattuu. Kaatuuhan niitä valtamerilaivojakin, lentokoneita syöksyy maahan jne.

Syy: Inhimillinen erehdys

Vierailija
26/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mikään "moka" tai "inhimillinen erehdys" että järjestelmä on lähtökohthaisesti sellainen että tutkimuksiin ei pääse kuin v*ttuilemalla ja mistäpä sitä kukaan tutkimatta tietää mistä johtuu vaikkapa kivuliaat tuntemukset keskivartalon alueella (=voi olla ihan mitä tahansa).

On myös jotain muuta kuin ysittäinen moka ettei lääkärien koulutusputki / työllisyystilanne / mikä ikinä ilmeisesti millään tavalla lähtökohtisesti takaa sitä että lääkärit osaisivat ammattitaitoisesti kohdata oireilevan ihmisen ja hoitaa hänen terveyttään kokonaisvaltaisesti ja opastaen parempaan terveyteen.

Vierailija
27/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit käskivät ottaa vain buranaa. Tk.n ei saanut aikaa kun ei ole akuutti kipu ja päivystys ei osttanut vastaan, vaikka konttasi kivusta sinne.

Lopulta vietiin ambulanssilla ensiapuun ja todettiin, että on syöpäkasvain levinnyt peräsuolesta selkään. Kuoli kuukauden päästä.

Äiti valitti alavatsavaivoja nuorelle lääkärille ja lääkäri kehoitti vaan pieraisemaan kunnolla niin kipu hellittää. Mutsi suutahti ja vaati kunnon tutkimukset, jotka lääkäri sitten lopulta määräsi. Kohdusta löytyi iso kasvain.

pitäis sen syöpään kuolleen itse tulla tänne kirjoittamaan niin sitten uskottaisiin.

Vai?

Vierailija
28/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin surullisia tarinoita nykyisestä terveydenhoidosta, vaikka et haluaisi näitä tarinoita uskoa.

Naapurin tyttö meni ensiapuun päänsäryn takia. Käskettiin ottaa buranaa ja kotiin. Oli aivoverenvuoto. Kun tapausta alettiin tutkimaan, selvisi, että sh oli yrittänyt väärentää papereita kun selvisi, että tyttöä ei oltu hoidettu. Asia on edennyt eteen päin.

Aukaise silmäsi ja usko pois, että Suomessa on terveydenhoito ajettu alas.

Lääkärit käskivät ottaa vain buranaa. Tk.n ei saanut aikaa kun ei ole akuutti kipu ja päivystys ei osttanut vastaan, vaikka konttasi kivusta sinne.

Lopulta vietiin ambulanssilla ensiapuun ja todettiin, että on syöpäkasvain levinnyt peräsuolesta selkään. Kuoli kuukauden päästä.

Äiti valitti alavatsavaivoja nuorelle lääkärille ja lääkäri kehoitti vaan pieraisemaan kunnolla niin kipu hellittää. Mutsi suutahti ja vaati kunnon tutkimukset, jotka lääkäri sitten lopulta määräsi. Kohdusta löytyi iso kasvain.

Vierailija
29/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat isoäitini ovat kuolleet syöpään, kun ei oltu ruvettu tutkimaan. Sitten kun tarpeeksi kauan on valitettu niin suostuivat tutkimaan. Molemmilla sama, syöpä joka levinnyt niin pitkälle ettei mitään tehtävissä. Ensimmäinen mummu eli diagnoosin jälkeen pari kuukautta, toinen pari viikkoa. Näin täällä Oulussa. Kummankin kohdalla ensin sanottiin ettei ole syöpää, mut hups heijakkaa, olipa sittenkin.

Vierailija
30/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkittyneet oireeni osoittautuivat vaikeaksi verisyöväksi. Elinaikaennusteeni on muutama vuosi.

Ns. Hahhah-tyypin kannattaisi ehkä lukea enemmän ja luulla huomattavasti vähemmän, vaikka tieto tunnetusti lisääkin tuskaa.

t. Syöpäsairas

Vierailija
31/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jäät kiinni.

En ole tuo lainaamasi, mutta olen itsekin hoitanut useita vastaavia tapauksia. Itse asiassa olen itsekin kokenut hieman vastaavanlaisen tapahtuman. Kyse ei tosin ollut syövästä, mutta melko vakavasta asiasta kuitenkin.

Vierailija
32/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jäät kiinni.

En ole tuo lainaamasi, mutta olen itsekin hoitanut useita vastaavia tapauksia. Itse asiassa olen itsekin kokenut hieman vastaavanlaisen tapahtuman. Kyse ei tosin ollut syövästä, mutta melko vakavasta asiasta kuitenkin.

että on vaitiolovelvollisuuden rikkomista, jos kertoo potilasesimerkistä ilman potilaan nimeä tai muita tunnusmerkkejä?!

Vierailija
33/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette mene suoraan yksityiselle erikoislääkärille?

Miksi oi miksi sä käytät tuota ärsyttävääkin ärsyttävämpää muotihokemaa etkä tajua, että kaikilla ei ole varaa mennä yksityiselle.

Vierailija
34/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni lähisukulainen oli käynyt terveyskeskuksessa kolme vuotta valittamassa todella pahaa ummetusta ja ripulia vuorotellen. Sai sieltä litratolkulla lääkkeitä näihin vaivoihin. Lopulta löydettiin kuolleena kotoaan. Välitön kuolinsyy oikeuslääketieteellisen ruumiinavauksen perusteella oli paksusuolen syöpä.

Omituista, että lääkäri ei näin ilmeisten oireiden perusteella laittanut tähystykseen. Kuoleman jälkeen kaapeista löytyi siis näin massiiviset määrät näitä terveyskeskuksesta määrättyjä lääkkeitä.

Vierailija
35/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menosta ei usein ole hyötyä, koska pitäisi olla joku julkinen taho, jolla olisi kokonaishoitovastuu. Siis jos on sellainen vaiva, mistä ei oikein osaa sanoa, minkä erikoisalan alle kuuluu. Esimerkiksi erilaiset kiputilat voivat johtua vaikka mistä.

Vierailija
36/36 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette mene suoraan yksityiselle erikoislääkärille?

Miksi oi miksi sä käytät tuota ärsyttävääkin ärsyttävämpää muotihokemaa etkä tajua, että kaikilla ei ole varaa mennä yksityiselle.

Kaikilla ei tosiaan ole varaa. Mutta terveyskeskusmaksu on silti monessa kunnassa käytössä. Yksityislääkärin veloitus ei ole aina merkittävästi suurempi.

Jokainen päättää itse mihin rahansa käyttää. Maksan itse mieluummin pätevälle lääkärille kuin satasia vuodessa esim. kampaajalle. Huolehdin silti ulkonäöstäni.

En ole yksityistämässä terveydenhuoltoa, vaan julkisen puolen pitää olla laadukas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi