Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä uutta olet oppinut tänään?

Vierailija
14.01.2013 |

Mä opin, että joskus se ei pelkästään näytä siltä että jotkut lukevat aloituksista vain otsikon. Moni tosiaan tekee niin ja selittääkin miksi tämä palsta on niin tuskastuttava ja irrationaalinen aivovapaa. Mä oon ajatellut, että pelkän otsikon perusteella vastaaminen on lähinnä joidenkin vajakkien tapa, mutta se taitaakin olla paljon yleisempää kuin luulin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opin, että joskus se ei pelkästään näytä siltä että jotkut lukevat aloituksista vain otsikon. Moni tosiaan tekee niin ja selittääkin miksi tämä palsta on niin tuskastuttava ja irrationaalinen aivovapaa. Mä oon ajatellut, että pelkän otsikon perusteella vastaaminen on lähinnä joidenkin vajakkien tapa, mutta se taitaakin olla paljon yleisempää kuin luulin.

Yksi sana puuttui välistä, eli "Moni tosiaan tekee niin ja SE selittääkin miksi tämä palsta on niin tuskastuttava ja irrationaalinen aivovapaa."

Vierailija
2/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen ainakin, että kehun tänne ukkoani ja laitan sen sitten lukemaan sen ketjun.

Ukkokulta on mielinkielin otettu sen jälkeen ja minä saan kaiken mitä haluan..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijui kun olikin helppoa vaikka etukäteen ajattelin että DNA kämmää tämänkin.

Mut nyt mä vastasin otsikon perusteella, en sisällön. Menikö oikein?

Vierailija
4/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemalta tuli siitä mielenkiintoinen ohjelma. Muuten en tainnut oppia yhtään mitään uutta, tai no, ehkä opinkin mutta ei siitä enempää.

Vierailija
5/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta että olisin oppinut zumbaa, on ehkä sittenkin liian aikaista sanoa.

Vierailija
6/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen olen oppinut tänään, että mun on rajattava vaikeasti mielenterveysongelmaisen tuttavani tarinoiden kertomista mulle tai sekoan.

Vierailija
7/12 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sen olen oppinut tänään, että mun on rajattava vaikeasti mielenterveysongelmaisen tuttavani tarinoiden kertomista mulle tai sekoan.

Vierailija
8/12 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippi naamassa kaunistaa

Vierailija
9/12 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

helpon tavan käyttää maustekimppua (bouquet garni) padoissa ja keitoissa. Mausteyrttejä ei tarvitse pakata harsokankaaseen tai solmia rusetille ja sitten naarata ruuasta (mun solmut ja rusetit aukeaa aina). Sen sijaan yrtit voi pakata isoon teepalloon ja ripustaa kattilan reunalta porisemaan. Pieni asia ehkä, mutta parantaa arkea. :)

Vierailija
10/12 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aina kannattaa reklamoida, kun saa huonoa palvelua / ostos ei vastaa myyjän lupauksia. Ja että jotkut osaavat ottaa aiheellisen kritiikin asiallisesti vastaan ja hyvittää jopa yli odotusten.

Liike sai minusta vakioasiakkaan :)

Vierailija
11/12 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi Suomessa sanotaan "reklamoida" eika "valittaa huonosta palvelusta"? Tuo reklamoida kuulostaa kauhealta, ihan kuin oltaisiin plakaattien kanssa rahisemassa.

Vierailija
12/12 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttö johtuu varmaan koulutuksestani. Sw on vakiotermejä kaupallisella alalla. Itselleni ei tule mitään tuollaista mielleyhtymää kuin edelliselle kirjoittajalle :) Terveisin nro 11

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi