Mikä sinua viehättää yhden illan jutuissa?
Onko se jännitys vai uutuuden viehätys? Vai mikä saa sinut lähtemään täysin ventovieraan ihmisen mukaan tekemään sitä kaikkein pyhintä?
Kommentit (56)
No jos panettaa, niin sitten pannaan. Ei se sen ihmeellisempää ole.
No ei se ole kaikkein pyhintä, vaan kivaa ajanvietettä.
Saan nauraa miesten pippeleille ja nöyryyttää kun muna ei toimi. Se on mun ykkös harrastus tällä hetkellä
Tulin katsomaan vastauksia, kun ajattelin että minun olisi hyvä muuttaa käsitystäni yhdenillanjuttuja harrastavista ihmisistä myönteisempään suuntaan. Koska nyt minua kuvottaa tuollaista harrastavat ihmiset. Tämä ketju ei paljon auttanut tilannetta.
En mä pidä seksiä mitenkään pyhänä. Se on vaan yksi biologinen toiminto, siinä missä vaikka kakkaaminen.
Yhden illan jutuissa tykkään ihan siitä seksistä. Se tuntuu hyvältä ja sitä tekee usein varmaankin ihan biologisista syistä mieli. Panettaa. Varsinkin ovulaation aikaan. Silloin yleensä etsin kumppanin ja panen. Asia sillä hoidettu. Vakituista parisuhdetta en erakkoluonteena halua koskaan.
Annan kehnoa seksiä keskivertoa pienemmällä munalla. Naiset ottakaa yhteyttä
Vierailija kirjoitti:
Josta tulee kuitenkin yleensä helvetillinen morkkis ainakin jos alkoholilla on osuutta asiaan.
Ööö...miehen vastaus: panettaa ja himottaa. Tekee mieli päästä hommiin. Toivottavasti eukko osaa aamulla kuitenkin lähteä suht äkkiä, jotta voi alkaa potemaan krapulaa rauhassa.
Siinä mikään sen ihmeemmin viehätä, kuin biologinen vietti siementää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Josta tulee kuitenkin yleensä helvetillinen morkkis ainakin jos alkoholilla on osuutta asiaan.
Mulla ei ole koskaan tullut mitään morkkista yhden illan suhteista, vaikka alkoholilla olisi ollut osuutta asiaan.
Nelikymppisenä seksi kiinnostaa enemmän kuin ikinä. Parin vuosikymmenen liitto. Kuiva kausi on kestänyt miehen puolelta pitkään. Jos ero tulisi en haluaisi heti uutta parisuhdetta, mutta ehdottomasti seksiä, mielellään usein ja kokea erilaisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Tulin katsomaan vastauksia, kun ajattelin että minun olisi hyvä muuttaa käsitystäni yhdenillanjuttuja harrastavista ihmisistä myönteisempään suuntaan. Koska nyt minua kuvottaa tuollaista harrastavat ihmiset. Tämä ketju ei paljon auttanut tilannetta.
Kyllä on omituinen ihmistyyppi tämä, jota jaksaa kuvottaa muiden seksi.
On se luonnotonta, että naiset ovat heti haarat levällään tuntemattomille miehillä ja miehet ovat työntämässä elintään tuntemattomiin naisiin. Ei kyllä sytytä yhtään tämä meno!
Vierailija kirjoitti:
Saan nauraa miesten pippeleille ja nöyryyttää kun muna ei toimi. Se on mun ykkös harrastus tällä hetkellä
Jos laihduttaisit 25-30 kg, niin toimisivathan ne.
Itse lähinnä haen yhden illan jutuissa seksiä. Ei siinä mitään syvällisiä lähdetä keskustelemaan. Seksi tosin yleensä vaan paineiden purkamista ilman mitään sen kummempia tunteita tai kiinnostusta toista kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo sinusta paljon,et ole kedon kaunein kukka,luulisin.
Täytyy sanoa että kyllä se ihan yksinkertaisesti se pillu siinä houkuttaa.
Minulla on sinkkuystävä jolla on ollut kymmeniä yhden illan juttuja. En tiedä, onko hän addiktoitunut näihin, koska usein saan kuunnella hänen itkua ja vuodatusta näistä. Hän vaan haluaisi löytää elämänsä miehen, mutta onko tapa sitten oikea. Tinder deiteiltäkin yleensä päätyy heti sänkyyn. Olen yrittänyt puhua hänelle, ettei ihan heti tarvitsisi sänkyhommiin välttämättä mennä, jos ihan parisuhdetta hakee. Varisinkin, kun näihin juttuihin tuntuu useimmiten liittyvän alkoholi ja seuraavan päivän morkkis.
Erilaisten reikien käyttäminen ilman muuta.