korvatulehduskierre-> hoitoketju?
Kertokaapa mulle korvatulehdus kierteessä olevan alle yksi vuotiaan hoitoketju kunnallisella puolella ja jos on purkitettu, niin kuinka kauan kesti tk-lääkäri käynnistä operaatioon?
Kommentit (25)
Oletteko miettineet mistä tulehdukset vois johtua.
Joku tuolla aiemmin kirjoitti, että joillakin lapsilla niitä vaan on... Lainatkaa kirjastosta Rauli Mäkelän kirja Irti tulehduskierteestä, apua lasten infektioihin ja allergioihin.
Meidän lapsi oli aivan terve tuohon 8kk asti, siitä sitten yhtäjaksoisesti ollaan oltu terveenä aina ab-kuurin ajan, pari päivää kuurin loputtua oireet tulee rajuina takaisin ja oho, taas on korva märkää täys. Eilen tosiaan vain punoitti, mutta aristaa korvia, itkee, ei nuku ja koko ajan täytyisi vaan olla sylissä. Nyt aamulla täytyy jättää särkylääkkeet antamatta ja katsoa vieläkö oireilee.
Samaan aikaan, kun lapsi aloitti korvikkeet. Yksi ja sama tulehdus jatkui, ei parantunut 20 pvän antibiooteilla. Yksityisellä laitettiin putket 8 kk iässä. Putket auttoi puoli vuotta täysin. Sitten alkoi taas tulehdukset. Ja uudet putket korviin. Kolmet putket lapsella oli ja sen jälkeen on korvat pysyneet terveinä!
Annathan pienokaisellesi reilusti maitohappobakteereja lääkkeenannon välissä? Antibioottikuurit laskevat merkittävästi lapsen vastustuskykyä. Maitohappobakteerit säännöllisesti käytettynä tukevat vastustuskykyä!
Maitohappobakteerit on käytössä. Maitoa lapsi saa vain puurossa ja turkkilaisessa jogurtissa. Lopetti maidon juonnin kuukausi sitten.
Mennään parin tunnin päästä näyttämään korvat samalle lääkärille kuin eilen. Hän saa verrata onko tilanne korvissa muuttunut. Jos on muutosta, niin saa kyllä laittaa lähetteen korvalääkärille. Uskon kyllä että saadaan normaalia parempaa hoitoa, koska olen useammastakin lääkäristä valittanut ylilääkärille kun ei tutkita kunnolla. Olen myös antanut positiivista palautetta niistä lääkäreistä, jotka ovat tutkineet kunnolla.
Alan kyllä etsimään tietoa näistä ns.vaihtoehtohoidoista, jos nyt tulee taas uusi lääkekuuri.
Mäkelähän on korvalääkäri, ei mitään uskomushoitoa siis. Hän sanoo itsekin että antibiooteilla on paikkansa. Mäkelä ottaa vastaan Helsingissä, vaikea tosin saada aika.
Ihme kyllä Jorvin lääkärikin tiesti tästä. Sen jälkeen olen kuullut monien puhuvan siitä ja sen vaikutuksesta. Jos ei ole kokeillut niin ei voi tietää joten silloin on huono puhua asioista. Modernin lääketieteen edustajat kun haluaisi saada enempi lääkkeitä maailmalle ja siksi haukkuvat kaikkea oikeasti ihmistä auttavia valmisteita niin täällä kun muuallakin. Mutta kasvotusten ei saa suutansa auki.