Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, jotka heikomman aineksen pelossa laitatte lapsenne kermap*rsekouluihin,

Vierailija
14.01.2013 |

mitä uskotte lapsenne siitä hyötyvän?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistimammojen wt-lasten ja mamujen kanssa, vai toimittajien, insinöörien, päälliköiden ja muiden johtajien lasten kanssa, joilla on jo äidinmaidossa siirtynyt kulttuuri, kirjallisuus, tiede, taide ja jotka ovat 4-vuotiaina maailmankansalaisia. Lapsia, jotka tulevat käymään suomen huippuyliopistot ja siirtymään tulevaisuuden toivoiksi seuraavan sukupolven johtajiksi?

Lapseni käy Helsingin kansainvälistä koulua diplomaattien ja kultturiälyköiden lasten kanssa. Koulu on maksullinen!

Vierailija
2/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompaa kun väki samanhenkistä. Voi päästää lapsen hyvillä mielin kylään luokkakavereille, muutkin ovat siististi pukeutuneita koulun juhlissa jne.

Mulla niin paljon stressiä muutenkin elämässä, etten jaksa hengaa moniongelmaisten perheiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä ah niin vahvaa ainesta joka on mieltynyt eleganttiin kermaperse-termiin. Kehottaisin sinua haastamaan trollailutaitojasi vähän enemmän.

Vierailija
4/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon helpompaa kun väki samanhenkistä. Voi päästää lapsen hyvillä mielin kylään luokkakavereille, muutkin ovat siististi pukeutuneita koulun juhlissa jne.

Mulla niin paljon stressiä muutenkin elämässä, etten jaksa hengaa moniongelmaisten perheiden kanssa.

Olen itse kouluja käymätön, työtön, aspergeria ja vaikeaa masennusta sairastava luuseri. Lapselleni haluan kuitenkin parempaa. Siksi hän on käynyt englanninkielisen eliittipäiväkodin ja on nyt englanninkielisessä eliittikoulussa. En kuitenkaan jaksaisi millään itse hengaa niitten parempien ihmisten kanssa vaan samastun paljon paremmin muihin moniongelmaisiin. Mutta lapsen takia täytyy uhrautua!

Vierailija
5/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasistimammojen wt-lasten ja mamujen kanssa, vai toimittajien, insinöörien, päälliköiden ja muiden johtajien lasten kanssa, joilla on jo äidinmaidossa siirtynyt kulttuuri, kirjallisuus, tiede, taide ja jotka ovat 4-vuotiaina maailmankansalaisia. Lapsia, jotka tulevat käymään suomen huippuyliopistot ja siirtymään tulevaisuuden toivoiksi seuraavan sukupolven johtajiksi?

Lapseni käy Helsingin kansainvälistä koulua diplomaattien ja kultturiälyköiden lasten kanssa. Koulu on maksullinen!

Nytkö sen rintamaidon mukana siirtyy jo noitakin? Vasta-aineita luulin sen tähän saakka sisältävän, mutta tuo olikin ihan uusi juttu.

Vierailija
6/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun luokan heikoin lenkki ei ole ihan onneton.

Tasokkaammat opettajat, jotka eivät suhtaudu lapsiin tulevina rosvoina.

Fyysinen koskemattomuus. Jos jotain nahinaa oppilaiden välillä on, niin ei ainakaan tasoa veistä silmään.

Parempi seura. En oikeasti diggaa siitä, että luokkakaveri myy kamaa.

Vierailija
7/7 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kuvittelet, etteivät ne ongelmat mitenkään heijastu esim. omaan lapseesi, olet väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän