Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina te jauhatte jotain "parempaa väkeä" ettekä niistä tiedä mitään

Vierailija
14.01.2013 |

Miksi Suomi on täynnä kaikenlaisia nousukkaita? Tämä on ihan nousukkaiden maakin nykyään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan on siis hienoa jos Suomi on nousukkaiden maa

Vierailija
2/3 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itänaapurissa ja entisissä itäblokin maissa ihmisten luokittelu on tärkeää ja nousukkaita löytyy. Ja nyt myös Suomessa. Jotenkin sääli, koska sitä ajatteli elävänsä tällaisen yläpuolella elävien, tasa-arvoa kannattavien fiksujen ihmisten keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole hienoa. Tulee kaikenmaailman omituisuuksia ja omituisia ilmiöitä.

tässä omituinen olet.

Jos ei sosiaaliseen nousuun ja vaurastumiseen olisi mahdollisuutta niin Suomi olisi toinen Neuvostoliitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi