Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumoria!

Vierailija
14.01.2013 |

Löysin tällaisen uuden, hauskan huumorisivun facebookista http://www.facebook.com/pages/L%C3%A4ssynl%C3%A4%C3%A4/486157744756681

Osa jutuista vähän härskejä mutta itse ainakin hytkyin nauraessani osalle jutuista, todella hauskoja!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä saa aikaa noinkin kulumaaan. Mutta ei pidä jäädä liian koukkuun!!

Vierailija
2/16 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä hyviä, harmi vaan että niitä on aika vähän vielä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin suosittelen tätä sivua! aivan loistavaa huumoria :) tykkään todella paljon:D harmi kun kuvija on vielä niin vähän mutta toivottavasti tämäkin korjaantuu pian:)

Vierailija
4/16 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä alku, mutta ei vielä ihan yllä muiden huumorisivujen tasolle... :) Enemmän vaan tykkääjiä ja lisää kuvia jakoon niin kyllä se siitä!!!

Vierailija
5/16 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukottelen täällä.

Vierailija
6/16 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä erittäin kiva sivu oli :))

Vierailija
7/16 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vitsien ja huumorikuvien suuri ystävä, mutta en käsitä, mikä näissä mukahauskoissa kuvissa voisi naurattaa ketään. Huonompia "vitsejä" saa hakea - kaukaa.

Vierailija
8/16 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja komiikan fani, ja virne korvissa klikkasin linkkiä odottaen facebookin parasta komediasivustoa. Hymy hyytyi kun en löytänyt kuin jonkun satunnaisen vitsin sieltä vääntöjen seasta.

Tuli mieleen sellainen 'huumori' joille väkisinnauravat ne joilla ei ole huumorintajua. Sellaiset jutut joista tunnistaa että "Tää on nyt hei hauskaa, tässä yrittää olla vitsi, naura än-yy-tee NYT!"

Todella jäykkää.

Vierailija
9/16 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurattanut yhtään. Olis luullut että tähän aikaan väsyneenä voisi alkaa naurattamaan, mutta olipa vaan melkoista paskaa suoraan sanottuna.

Vierailija
10/16 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä erittäin kiva sivu oli :))

Onko tämä joku salainen koe? Joku linkittää maailman huonoimman "huumori"sivun ja hehkuttaa sitä muka muutamalla eri kommentilla ja katsoo, menevätkö ihmiset mukaan ryhmäpaineeseen ja hehkuttavat myös?

Mä pidän kiinni tuosta teoriasta ellei joku osaa tulla oikeasti avaamaan tarkemmin, mikä tuossa on hauskaa. Mä ymmärrän, että ihmisillä on erilaisia huumorintajuja, mutta yleensä mä sentään edes periaatteessa tajuan miksi joku juttu naurattaa jotakuta vaikkei itseäni naurattaisikaan. Mutta tuolla sivulla ehkä kerran melkein hymyilin ja muuten on ihan totaalista kuraa josta en vain löydä sitä kohtaa jolle kuuluisi nauraa.

Eli avatkaa pliis mulle vähän sen huumorin filosofiaa jota tuolla sivulla on (olevinaan). Muussa tapauksessa mä pidän tätä outona provona, jota mä kyllä uskon tämän olevankin.

Vierailija
11/16 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkas muuten olisikaan sattunut niin, että joku on käynyt 17.1. kaivelemassa tämän viestin, johon on viimeksi käyty kirjoittamassa 15.1. illalla. Ja tämä joku sattuisi juuri vielä olemaan joku, joka antaa sivustolle "arvosanaksi 5/5".

Ap, you're so busted.

15

Vierailija
12/16 |
17.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaapee on noooloooo....

Vierailija
13/16 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristi kyllä duunarin päivää kummasti =) ==) :)) (:

Vierailija
14/16 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä kaikki naurattaa mutta nuissa ei ollut mitään hauskaa :/

Vierailija
15/16 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en nyt kyllä yhtään tajunnut mikä tuossa on hauskaa.

Vierailija
16/16 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä kohtaa noissa on sitä huumoria?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi