Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antaisitteko miehelle anteeksi, jos hän olisi suutuspäissään pettänyt?

Vierailija
14.01.2013 |

Petin kerran miestäni ja kun kerroin hän lähti ryyppäämään, olisi siellä monta päivää ja kutsui minut luokseen ja kännipäissään hän sanoi, että aikoo ostaa huoran palveluita. Tästä on 10 v aikaa, mutta välillä tuo käy aina mielessä.

Kun mies tulii kotiin, kysyin pettikö ja hän sanoi ei. Mutta en ole ihan varma että mies olisi tuossa totuuden kertonut.

Toisaalta mehän ei oltu sillä ryyppäämisjaksolla edes virallisesti yhdessä, koska mies oli jättämässä minut. Tai en edes muista miten se meni. No totta kai sitä ollaan jättämässä kun on pettänyt toista.

Varmaan miehelle aika vaikeaa tuollainen, kun itsekin oli tehnyt väärin (ja asia selvisi myöhemmin), ei kuitenkaan naisen kanssa pettänyt vaikka omalla tavallaan pettänyt kuitenkin.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole mikään tekosyy. Ajattelun pitää toimia vihaisenakin.

Vihaisuus ei ole lupa tehdä tai sanoa mitään, mitä ei tarkoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli suuttuneena tai ei. Itse en myöskään pystyisi pettämään. Parisuhteessa joko haluaa olla tai ei halua,ja jos on halua toisen sänkyyn, niin vanha suhde on entinen.

Vierailija
4/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa joko haluaa olla tai ei halua,ja jos on halua toisen sänkyyn, niin vanha suhde on entinen.

suhde mieheeni?

ap

Vierailija
5/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei siis pettänyt vaan sinä. Kysymys lienee pitäisikö miehesi antaa sinulle anteeksi?

Vierailija
6/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi ei siis pettänyt vaan sinä. Kysymys lienee pitäisikö miehesi antaa sinulle anteeksi?

itse ensin pettänyt. Väitti myöhemmin ettei ole pettänyt, mutta uhkasi kuitenkin.ap

Vierailija
7/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ensin pettänyt. Väitti myöhemmin ettei ole pettänyt, mutta uhkasi kuitenkin.ap

Tuo pettämisellä uhkaaminen onkin paljon pahempaa kuin pettäminen. En antaisi miehelle anteeksi.

Vierailija
8/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaaaaa...

Mielestäsi miehesi teki pahemmin kuin sinä??

Mee hoitoon!!

Vierailija
9/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vaan kosti sulle samalla mitalla.. vaikkei sitten kostanutkaan. Jotenkin miehesi "rikos" ei ole niin paha kuin sun.

joten lopeta se lässytys ja unohda koko juttu.

Vierailija
10/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mielestä se on pahempaa, että uhkaillaan pettämisellä, ja mietit pitäskö se antaa anteeksi, vaikka itse olet pettänyt ensin miestä?!!

Ootko vähän säälittävä :) menepä vähän ittees. Toivottavasti se mies pettäis sua ja sitte jättäis ! Toivon niin :D

Vierailija
11/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

asialla on aivan selvästi joku ammattikirjailija, joka on mies, mutta esiintyy täällä naisena. Lähettäkää tämä teksti Candyliinille, niin saa vähän pökköä pesään ja jotain uutta kirjoitettavaa blogiinsa, joka jo muuten olisi lopetettu.

Candyn candyliiniläinen on lähtenyt dokaamaan ja tekee kaikkia näitä asioita. Vetää vaan päähän kun tämmöinen ei enää ollenkaan liikuta pikku Candyliinistä, jolla on jo joku uusi ihailija.

Jotenka auttakaa Candyliiniä ja pankaas vähän pökköä pesään. Osoite oli kait salatturakkaus.blogspot.com

Vierailija
12/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei välttämättä kerro asiasta. Eli tekoni perusteella, pitäisikö minun olla vain välittämättä vai tivata tarkemmin?

ap

Vierailija
13/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei välttämättä kerro asiasta. Eli tekoni perusteella, pitäisikö minun olla vain välittämättä vai tivata tarkemmin?

ap

Kun kerran itse petit ensin, tottakai mies saa kostaa, että tiedät miltä se tuntuu, sen jälkeen ootte sujut!

Mee hoitoo ämmä :D

Vierailija
14/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekisit sen niin tunnistaisiko "tyyppisi" itsensä tästä?

Kuka kertoo ekana stoorinsa "Antaisitko miehelle(si) anteeksi, jos hän olisi suutuspäissään pettänyt?"?

Vierailija
15/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vasta paskamainen tilanne. Ja joku huora voi olla kuvioissa (vaikka varmuuden vuoksi), vaikka hänen kanssaan ei ole mitään vielä petetty.

Ajatelkaas vähän!

Vierailija
16/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän menit ja petit häntä ensin.

Itse olen sitä mieltä että siinä tilanteessa MELKEINPÄ "saa" pettää itsekin "kostoksi" takaisin, ja sitten kun ollaan molemmat ns. samalla viivalla, niin voidaan sitten miettiä halutaanko jatkaa vai ei.

Jos olette päättäneet jatkaa, niin turha sinun vanhaa aisaa on alkaa kaivelemaan, itse kun virheen ensiksi teit. Lisäksi jos miehesi pettämisestä ei edes ole varmuutta, niin turhaa vatvoa. Vatvooko hän sinun pettämistäsi?

Sinä teit virheen, ja hänellä oli täysi oikeus mennä parantelemaan haavojaan omiin oloihinsa ja vaikka viinapäihinsä, jos hänestä siltä tuntui. Lisäksi hän saattaa halutakin että sinä kuvittelisit että hän petti sinua kostoksi takaisin, ja näin oivsit kokea saman tuskan, minkä itse hänelle tuotit.

Vierailija
17/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätä tivaamatta, sillä se sun pettäminen nousee kanssa esille ja mylly on valmis.

Jos haluat vielä miehesi kanssa jatkaa seesteistä rinnakkainoloa, niin oikeesti unohda koko juttu.

Vierailija
18/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa joko haluaa olla tai ei halua,ja jos on halua toisen sänkyyn, niin vanha suhde on entinen.

suhde mieheeni?

ap

Tai siis en ymmärrä mitä miehesi sinussa näkee..

Vierailija
19/19 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan ole näin vitun raivostuttavan saatanan typerä. Pakko olla trolli. Mutta hyvä trolli.

ap, sä olet löyhkäävä persereikä. Jos sun kaltainen ihminen olisi oikeasti olemassa, se olisi itsetunnoltaan puhkikustujen kalsareiden luokkaa. Sama koskisi ihmisarvoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän