Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi räppäreillä on kauniimpia naisia kuin rokkareilla ja hevareilla?

Vierailija
13.01.2013 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvalettisen rokkarin tai plösön hevarin kanssa? Ei kukaan. Siksi.

Vierailija
2/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne o pimppejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasvalettisen rokkarin tai plösön hevarin kanssa? Ei kukaan. Siksi.

No miten ne räppärit sitten on parempia?

Vierailija
4/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

statussymbolit, kuten tietyt merkkituotteet, ovat paljon tärkeämpiä kuin rock-ympyröissä. Myös eukot.

Vierailija
5/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikös esim. Sharon Osborne ole tosi kaunis ikäisekseen?

http://www.google.fi/imgres?hl=fi&tbo=d&biw=1600&bih=779&tbm=isch&tbnid…

Vierailija
6/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.google.fi/imgres?hl=fi&tbo=d&biw=1600&bih=779&tbm=isch&tbnid…" alt="http://www.google.fi/imgres?hl=fi&tbo=d&biw=1600&bih=779&tbm=isch&tbnid…">http://www.google.fi/imgres?hl=fi&tbo=d&biw=1600&bih=779&tbm=isch&tbnid…

Tuossa on yli kuusikymppinen nainen ilman meikkiä. Aika hiton hyvinsäilynyt minusta..

Vierailija
7/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kauneus on katsojan silmissä.

Minusta kyllä esim Gwen Stefani (naimisissa Gavin Rossdalen kanssa) on huomattavasti kauniimpi kuin esim se Coco joka on sen Ice T:n kanssa =D

Vierailija
8/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

te mietittekin jenkkiläsiiä. Mulla oli mielessä suomalaiset. :)

t.ap

Vierailija
9/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutusleikkauksessa, joten tuskin on aina ollut kovin hehkeä...

Vierailija
10/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
11/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.ap

Vierailija
12/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räppäreille tärkeää on ulkokuori ja "hyvältä näyttäminen", kun taas rokkaria moinen paska voisi vähempää kiinnostaa.

Vastakkaisen sukupuolen valitsemisessa pätee sama mentaliteetti, eli sisin on ulkokuorta tärkeämpää.

Kärjistettynä.

Vierailija
13/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne itse ei näytä hyvältä.

Vierailija
14/37 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä mitä pitää hyvännäköisenä. Mua ainakin sattuu silmään räppivideoiden oranssit kumitissit joilla tukkakin ommeltu päähän.

Paljon vähemmän särkee joku nahkatakkipimu tai hevarihabitus.

Vierailija
15/37 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan käyneet jonkin raskaamman rockbändin keikalla? Entä Cheekin?

Ja erään suomalaisen räppärin nainen on fitness-harrastaja. Ja olen nähnyt toisen räppärin naisen ja oli todella kaunis sporttitypy. Sitten kun miettii Ville Valon naisystäviä tai sitä bloggaria, joka seurusteli jonknu rokkarin kanssa, niin...

Ja Jonne Aaronkin jossain kummasteli, miten kauniita naiset Cheekin takahuoneessa on. Sai jotenkin käsityksen että hänen faninsa ei niinkään.

Vierailija
16/37 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinnallisuus on iso osa rap-kulttuuria.

Vierailija
17/37 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen sitten pinnallinen, kun pidän räppäreiden habituksesta ja ulkonäöstä. Rokkarit ja hevarit on iljettäviä, aneemisia hihhuleita.

Vierailija
18/37 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen sitten pinnallinen, kun pidän räppäreiden habituksesta ja ulkonäöstä. Rokkarit ja hevarit on iljettäviä, aneemisia hihhuleita.

Minä arvostan rokkareissa ja hevareissa musikaalisuus, ja sanoitukset.

Eikä mitään tooodella älykästä "Sokka irti"-meininkiä.... Ja sitä että puhutaan "biisit" läpi. Ja perse heiluu ja meillä kaikilla oli niin mukaaaaavaaaaaaa.....

Vierailija
19/37 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koskaan käyneet jonkin raskaamman rockbändin keikalla? Entä Cheekin?

Ja erään suomalaisen räppärin nainen on fitness-harrastaja. Ja olen nähnyt toisen räppärin naisen ja oli todella kaunis sporttitypy. Sitten kun miettii Ville Valon naisystäviä tai sitä bloggaria, joka seurusteli jonknu rokkarin kanssa, niin...

Ja Jonne Aaronkin jossain kummasteli, miten kauniita naiset Cheekin takahuoneessa on. Sai jotenkin käsityksen että hänen faninsa ei niinkään.

Olen kuunnellut "raskaampaa" musiikkia laajalla skaalalla suunnilleen Klamydiasta black metalliin. Pakko sanoa, että näiden genrejen naiset ovat mielestäni paljon kauniimpia kuin rap/hiphot/mitälie naiset. Cheekin keikalla en ole käynyt, enkä muidenkaan tyylilajin edustajien, mitä nyt jossain festareilla ja muutaman kaverin kuvissa nähnyt. Minua viehättää paljon enemmän esimerkiksi metallistien tietynlainen synkkyys, joka on kuitenkin hieman erilaista kuin vaikkapa gooteilla. Näen räppäreiden maailman kamalan muovisena enkä osaa arvostaa sitä.

Tässähän tietysti puhutaan lähinnä ulkoisista piirteistä. Oikein laitettuna räppärinkin nainen voisi viehättää minua, yhtälailla rokkarin tai hevarin nainen ap:tä. Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
20/37 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa korvat kiinni kun Cheek oli Vain elämää -ohjelmassa.

Juu ei uppoa manikyyritetyt miehet. En kyllä ole hevimiestenkään perään, mutta kyllä sellaista mieluummin jututtaisin kuin tyyppiä joka puhuukin kuin joku sketsihahmo. Chillii hei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän