Käyttääkö aikuiset Suomessa vielä talvihaalareita?
Esim. laskettelemassa tai pilkillä? Kehtaanko laittaa laskettelurinteeseen vielä talvihaalarin? Kyseessä talvihaalari 1990-luvun lopulta, ei kuitenkaan mikään hirvitys. Kuin uusi ja värit hyvin neutraalit:D Katsotaanko mua kummasti jos laitan? Haalari sopii, takki ja housut ei enkä viitsi ostaa yhtä reissua varten uusia kun en kuitenkaan niin usein niitä käytä. Onko talvihaalarit nykyään käytössä vaan lapsilla?
Kommentit (5)
jos nimenomaan käytät sitä vain laskettelurinteessä tai jos ulkoilet se päällä jossain landella esim pilkkimässä jossa on pirun kylmää. Helsingin kadulla kyllä ihmteltäisiin.
Eli veikkaanpa että ovat tulossa takaisin muotiin. Katsoppa vaikka www.hm.com ja sieltä naisten ulkovaatteet.
Taitaa talvihaalarit olla taas muodissa. Näitä on tullut vastaan jo useamman kerran. Aika kivan näköisiä.
kyllä aikuiset käyttää talvihaalareita lumi töissä myös lumeessa leikkimiseen ja kaupassa ja kävellyllä. minä käytän talvihaalari lumessa leikkimiseen vaikka 19v ja olen mies niin minä tykkään ollä vähän lapsellinen välillä ja tykkään olla lumessa pakkas lunta tai märkää lunta se on vaan ihaanaa mutta kyllä aikuinen. Voi käyttää talvihaaria jos tykkää pitää.
haalari nolottaa, niin voithan laittaa siihen päälle vaikka liivin, silloin kukaan ei huomaa että sinulla on haalari.
Kaikki esiteinithän nykyään juoksentelee pitkin kaupunkia niissä onepiece -potkupuvuissa, kuka tästä vaatemuodista mitään ymmärtää...