Mistä vertaistukea,ero "hullusta miehestä"
Olen siis eronnut kohta 1,5 vuotta sitten miehestä joka jaksaa vainota minua? Mies yrittää kaikin keinoin järkyttää mielenrauhaani ja nollata minua äitinä. Eron mies teki tavalla, joka oli erittäin brutaali, mutta jatko on ollut jatkuvaa tekstiviestittelyä, kaupankäymistä lapsilla, tapaamisilla jne. Välillä haluaa yksinhuoltajaksi, välillä toisen lapsen, välillä viikko-viikko systeemin. Itse alan jo jotenkin tottua noihin viestipommituksiin, mutta olen erittäin huolissani siitä, miten tämä vaikuttaa lapsiin.
Mies on sanonut lapsille, että jos tuomari määrää jokatoisen viikonlopun, ei halua tavata ollenkaan ja tehnyt lukuisia turhia ilmoituksia lastensuojeluun. Viimeksi esitti, että lapset tulevat oikeudenkuultavaksi, kun minä olen "aivopessyt" heitä. Lapset ovat jo huomanneet, että isä ei käy täysillä ja vanhempi hukkaa puhelintansa tai se on vain lataamatta jossain, kun isän pitäisi soittaa. Ensimmäisen puolivuotta voin fyysisesti pahoin, tämän viesteistä, nyt ne herättävät vain suuttumusta lasten puolesta.
Tietääkö joku jtn vertaistukiryhmää, jossa saisin purkaa itseäni?
Kommentit (8)
on yksi ryhmä. Vertaistukea saat täältä. Olen ollut lähes samanlaisessa tilanteessa nyt viisi vuotta. Toivo elää, että häirinköinti lakkaa kun lapset kasvavat. Vielä olisi muutama vuosi kestettävä. Kerää viestit talteen ja ilmoita poliisille. Anna lapsia mahdollisimman harvoin tapaamaan.
ja annan viestit kaverini luettavaksi, joka ammattilainen sosiaalityössä. Minulle sanottiin että häiriköinti voi kestää niin kauan, kuin lapset isoja, voiko se pitää paikkaansa? Toivon niin että mies löytäisi jonkun naisen jonka kanssa alkaisi elämään.
on yksi ryhmä. Vertaistukea saat täältä. Olen ollut lähes samanlaisessa tilanteessa nyt viisi vuotta. Toivo elää, että häirinköinti lakkaa kun lapset kasvavat. Vielä olisi muutama vuosi kestettävä. Kerää viestit talteen ja ilmoita poliisille. Anna lapsia mahdollisimman harvoin tapaamaan.
Miten sä jaksat??
ja annan viestit kaverini luettavaksi, joka ammattilainen sosiaalityössä. Minulle sanottiin että häiriköinti voi kestää niin kauan, kuin lapset isoja, voiko se pitää paikkaansa? Toivon niin että mies löytäisi jonkun naisen jonka kanssa alkaisi elämään.
Saat henkistä tukea parisuhteesta. Häiriköinti voi ajan mittaan vähentyä mutta kokonaan se ei lopu. Se hyöty siitä on kun lapset kasvaa isoksi, niin voit ainakin haistattaa ex-miehelle pitkät paskat. Jos lapset alkavat olla sen ikäisiä, ettei heitä väkisin saa enää tapaamisiin, niin voit ilmoittaa sossuun, etteivät halua mennä.
Poliisille tosiaan ilmoitus asiattomasta häirinnästä.
"asiaa" lapsista ja olen jo käynyt poliisilla. Mies yritti työntää minulle yhtä kaveriaan, joka tapaa lapsiaan vain valvotusti ;) Olen muutaman miehen tavannut, mutta elämäntilanteeni taitaa olla liikaa ns.normaaleille ihmisille.
Ja katsoa vaan silloin tällöin toista puhelinta, jossa on hullun viestejä. Minulla rauhoitui yksi vuosi jo sillä, että tämä lähetteli väärään numeroon viestejä.
Yleensä täältä löytää aina vastauksen?