Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voin hyväksyä sen että olen pienikaluinen

Vierailija
13.01.2013 |

Täälläkin palstalla puhutaan aina, että vain iso tai paksu kalu antaa tyydytystä. Minulla on pieni ja ohut.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltä, sormia ja dildoa. Kokeile asentoja, joissa kalu tuntuu isommalta, esim. naisen jalat yhdessä. Anaaliseksissä pieni kalu on parempi. Etsi pieni nainen, sillä on pienet paikat.

Vierailija
2/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koolla ei ole väliä, pieni ei vaan tunnu missään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle seksi ei ole kaikki kaikessa, ja keskity kehittämään niitä ominaisuuksia itsessäsi joita voit kehittää. Moni nainen ei muuten saa mitään tyydytystä panemisesta vaikka se kalu ois minkä kokoinen.

Vierailija
4/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et hyväksy niin toinen vaihtoehto on se, että katkeroidut ja muutut ikäväksi ihmiseksi jonka kanssa kukaan ei haluakaan olla. Ihan vaan sen takia että, syytät kaikista elämäsi vastoinkäymisistä sitä että olet sattunut syntymään pienimunaisena.

Se on se luonne ja asenne mikä ratkaisee.

Vierailija
5/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisekseen suurelle osalle naisia sillä ei ole merkitystä.

Vierailija
6/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolle seksi ei ole kaikki kaikessa, ja keskity kehittämään niitä ominaisuuksia itsessäsi joita voit kehittää. Moni nainen ei muuten saa mitään tyydytystä panemisesta vaikka se kalu ois minkä kokoinen.

esim. itse olen aina ollut tuollainen nainen ;)

Vierailija
7/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi pieni nainen, sillä on pienet paikat.

Itse olen suht iso naiseksi, 170cm, mutta alapäästä pieni. Luulen ettei miehellä naisen paikkojen mittailemiseksi ole muuta keinoa kuin kokeilla itse. Tai kysyä, mutta siinä on riskinsä.

Vierailija
8/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää etsiä kumppanin kanssa oikeat kulmat, juuri mainittu jalkojen yhdessäpitäminen ym. En voi sanoa kuin omasta puolestani: parasta seksiä on ollut pienimunaisen miehen kanssa, ylivoimaisesti. Isokaluisiakin on tullut kokeiltua ihan riittämiin.

Vierailija
9/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen suht iso naiseksi, 170cm, mutta alapäästä pieni. Luulen ettei miehellä naisen paikkojen mittailemiseksi ole muuta keinoa kuin kokeilla itse. Tai kysyä, mutta siinä on riskinsä.

Ns. pienipaikkaisin nainen ollut 177cm pitkä.

t. mies

Vierailija
10/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat friikkejä.

Vierailija
11/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. pienipaikkaisin nainen ollut 177cm pitkä. t. mies

Asiaan: ei sillä kalun koolla ole merkitystä itsellenikään. Parasta seksiä ollut keskikokoisen kanssa.

Vierailija
12/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy tietysti oppia tyydyttämään nainen muuten. Panosta sormileikkiin, kieleen, opettele pitämään vibroja ystävänä. Naiselle merkittävää on seksuaalinen kemia, psyykiset jutut ja seksuaalisessa kiihotuksessa muut asiat kuin se paneminen (joka on miehisen toiminnan keskiössä). Nainenhan voi saada vain ristimällä jalkansa ja ajattelemalla kiihottavia asioita, ja toisaalta suuri osa naisista ei koskaan saa pannessa (vaan feikkaavat).

Voi olla, että et itsekään saa kunnolla emättimestä eli voi helpottaa, jos löydät kokeilevamman naisen, joka tykkää anaaliseksistä, tai suuseksistä. Mutta yritä olla luonteva kokosi kanssa, ja äläkä voivottele.

Mun kokemukset pienimunaisten kanssa on sellaisia, että he muita useammin ovat usein vähän uhoavia (asia, josta en tykkää), parempia käsiseksissä (taivaallinen asia!!!!) ja usein kyselevät kokonsa riittävyyttä (todellinen turn-off eli älä tee tätä!).

Eli itsevarmuus, naisen huomioonottaminen, flirtti, naisen tyydyttäminen vaihtoehtoisilla tavoilla ja avoimuus ja kokeilevuus seksin suhteen voi taata sulle ihan loistavan seksielämän. Yksi tosi pienimunainen kerran ei edes riisunut housujaan, kun kävi "kimppuun" ja sormetti ja nuoli mulle orgasmit. Siinä vaiheessa, kun kaivoi katkarapunsa esiin, olin myyty nainen, ja hänkin sai tyydytyksensä. Mä en lähtenyt ajatellen sitä pientä munaa vaan niitä sormia, ja se mies oli mun masturbaatiohetkissä mukana vielä pitkään.

Vierailija
13/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

opettele huippuhyväksi suuseksissä ja suutelemisessa.

ole herrasmies ja huomioi nainen, kohtele kuin prinsessaa. ole itsevarma ja ylpeä siitä kuka olet. huolehdi itsestäsi ulkoisesti. ei pitäisi hyvässä miehessä koko haitata.

mullakin on ollut yhtä elämäni parasta seksiä pienen miehen kanssa.

Vierailija
14/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva mies osaa nuolla (minua) kunnolla ja paras on ollut juuri pienikaluinen, joka oli todella hyvä suuseksissä.

Vierailija
15/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile asentoja, joissa kalu tuntuu isommalta, esim. naisen jalat yhdessä. Anaaliseksissä pieni kalu on parempi.

Itse en ainakaan saa orgasmia pelkällä panemisella vaan panemisen ja klitoriskiihotuksen yhdistelmällä, joten sen vuoksi pelkkä iso muna ei auta, vaikka se kivalta tuntuukin.

Vierailija
16/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi olen suhteellisen pienikokoinen paikoiltani, joten pienehkö kalu tuntuu paremmalle omasta mielestäni.

Vierailija
17/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen tarvitaan kunnon kalu.

Vierailija
18/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannes naissista odottaa mieheltä katkerana kun poika ei enää tarvitse isää kun on muuaalla

obmijoy

Vierailija
19/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tääkin kaikki on vain tahallista ja perustuu helpouteen on helpompi laittaa mikroon lihapirakka 400-600kcal mausteineen

Vierailija
20/62 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnon pano ole kalun koosta kiinni, ainakaan itsellä ja miltei kaikilla tuntemillani naisilla.

Jos mies on ollut muuten sopiva ja minua innostava, ei sillä koolla ole ollut mitään merkitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi